Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:29:23 GMT

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین ورزش همگانی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۷۰۷

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین ورزش همگانی

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور روسای فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران برگزار شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور روسای فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران در دانشگاه جنگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ فدراسیون ورزش‌های همگانی به گزارش خبرگزاری تسنیم

همایش صبح و نشاط با حضور افشین ملایی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی، ولی‌الله شجاع پوریان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، مسئولین شهرداری منطقه 11 و دانشگاه جنگ، جمعی از روسای کمیته‌های ورزشی استان و خانواده‌های تهرانی ساعت 7 صبح آغاز و شرکت کنندگان پس از انجام حرکات کششی و نرمش صبحگاهی مسیر یادمان شهدای گمنام تا موزه جنگ دانشگاه پیاده روی کردند.

انتهای پیام/
 

 

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط