Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام لبخندان از نواخته شدن نخستین زنگ مدارس استان هرمزگان به نام امام سجاد(ع)، همسو با برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی لبخندان» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)» به میزبانی استان هرمزگان در سوم مهرماه، اظهار کرد: در آستانه برگزاری این کنگره و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، نخستین زنگ مدارس استان به نام امام سجاد(ع) نواخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ادامه داد: بر این اساس نه تنها مدارس بلکه همه ادارات آموزش و پرورش استان هرمزگان، آغاز فعالیت های فرهنگی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را صحیفه سجادیه قرار می دهند. این برنامه ها شامل روخوانی، تفسیر و حفظ صحیفه سجادیه است.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان و کادر آموزشی اداری استان با سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام سجاد(ع) است.

 

گفتنی است، هر ساله کنگره بین المللی امام سجاد(ع) 25 محرم حسینی همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) و با محوریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان هرمزگان و همکاری دستگاه های اجرایی همچون استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه، دفتر امور اهل سنت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل کانون های مساجد اربعین حسینی بندرعباس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگره امام سجاد ع هرمزگان دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود