Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:30:39 GMT

۲ مربی زن ایرانی در گردهمایی مربیان فوتبال دنیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۲۳۰

۲ مربی زن ایرانی در گردهمایی مربیان فوتبال دنیا

سمینار مربیان فوتبال دنیا امروز(یکشنبه) با حضور «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در حالی برگزار شد که «مریم آزمون» و «کتایون خسرویار» از ایران در این گردهمایی حضور داشتند و تجربیات خود را در این سمینار مطرح کردند.

مطالب علمی از لحاظ تکنیکی، داوری، دروازه‌بانی و تمام اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد، در این سمینار مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران است و خسرویار سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال بود که پس از عدم صعود این تیم از گروه خود در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی آمریکا شد و هدایت تیم‌های فوتبال دختران باشگاه رین‌اف‌سی را برعهده گرفت.

تیم فوتبال زنان ایران در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال چهار پله سقوط کرد و در رده هفتادم جهان و سیزدهم آسیا قرار گرفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریم آزمون کتایون خسرویار سرمربی تیم ملی فوتبال زنان رییس فدراسیون بین المللی فوتبال جیانی اینفانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی

تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار نهایی پلی‌آف مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 8:30 امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نای تایلند میان تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان برگزار شد که افغانستان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.

آنها که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده‌اند، با برتری در این مسابقه مجوز صعود به جام جهانی را به دست آوردند. مجید مرتضایی سرمربی پیشین تیم فرش‌آرای مشهد هدایت تیم افغانستان را بر عهده دارد.

با توجه به میزبانی ازبکستان از مسابقات جام جهانی 2024 و تعلق پنج سهمیه به قاره آسیا در این رقابت‌ها، مرحله پلی‌آف بین تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها برگزار شد که افغانستان با پیروزی در دیدار نهایی پلی‌آف، پنجمین تیم آسیایی جام جهانی فوتسال لقب گرفت.

پیش از این حضور تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان در جام جهانی فوتسال 2024 قطعی شده است؛ رقابت‌هایی که از 22 شهریور تا 13 مهر سال جاری برگزار می‌شود.

ازبکستان از ساعت 11:30 امروز در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا مقابل تاجیکستان صف‌آرایی می‌کند و ایران از ساعت 14:30، در دیدار فینال به مصاف تایلند خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان