Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:27:25 GMT

تصادف دو خودرو در جاده ورامین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۹۲۶۵

تصادف دو خودرو در جاده ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، وقوع این حادثه درساعت ۱۶:۱۷ دقیقه روز گذشته توسط شاهدان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸۶ به محل حادثه واقع در جاده ورامین به سمت تهران، قبل از پل فیروزآباد اعزام شدند.

فرهاد مویدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه نیسان وانت درجاده ورامین حرکت می کرد که به علت نامشخصی به شدت با یک دستگاه خودرو سواری ریو تصادف کرد و سپس هر دو خودرو با گاردریل حاشیه جاده برخورد کردند که براثر این حادثه خودرو وانت نیسان دچار نشت گاز شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که سرنشینان خودروها قبل از رسیدن آتش نشانان سالم از داخل خودروها خارج شده بودند افزود: پس از نصب علائم هشدار دهنده در صحنه حادثه و نیز قطع جریان برق خودروها و رفع نشت سوخت خودروی نیسان وانت توسط نیروهای آتش نشانی، هر دو وسیله نقلیه به وسیله جرثقیل به پارکینگ پلیس راهور منطقه انتقال داده شد.

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه رانندگی را ازسوی پلیس راهور در دست بررسی اعلام کرد و گفت: خودرو سواری ریو به علت نقص فنی در حاشیه جاده متوقف بود که ناگهان نیسان وانت به شدت با قسمت عقب این خودرو برخورد کرد.

کد خبر 4725611 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی وانت نیسان سانحه تصادف شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی نیروی انتظامی آتش سوزی دادگاه عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه