Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری، شنبه ۳۰ شهریور با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و حمیدرضا محمدی رییس کانون بسیج وکلای دادگستری در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اوحدی امضای تفاهم‌نامه با کانون بسیج وکلای دادگستری را اقدام موثری دانست و گفت: این تفاهم‌نامه نباید در حد نوشته باقی بماند. این فرصت خوبی است تا با ظرفیت‌هایی که در مراکز فرهنگی هنری این سازمان وجود دارد مسائل مربوط به حقوق کاربردی را در قالب کلاس‌های آموزشی برای مخاطبان به صورت رایگان برگزار کنیم. همچنین می‌توان میز‌های مشاوره حقوقی در فرهنگ‌سراها برپا و از طریق آن به شهروندان خدمات مشاوره حقوقی ارائه کرد.

برگزاری کلاس‌های حقوقی کاربردی، خدمات مشاوره حقوقی برای مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری، در اختیار قراردادن فضای مناسب برای مدیریت متمرکز خدمات حقوقی، اموزشی و مشاوره‌ای، تولید محتوای آموزشی نکات کاربردی حقوقی و ارائه آن در قالب‌های مختلف مانند بیلبورد، کاتالوگ، کتابچه و... از دیگر زمینه‌های همکاری و مشارکت بین این دو نهاد است.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری به امضای دو طرف رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج حقوق شهرداری تهران فرهنگ و هنر فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها