Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:02:17 GMT

۳ پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۰۲۷۹

۳ پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با سرمایه‌گذاری ۹۳۰ میلیارد ریالی در استان ۳ پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون میراث فرهنگی اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده با سرمایه‌گذاری 930 میلیارد ریالی در استان 3 پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تحقق شعار زمستان بیدار برای ما یک اولویت اساسی است بیان کرد: باید در راستای توسعه گردشگری در تمامی فصول سال و خارج شدن فصل گردشگری از حالت تک فصلی در این زمینه ورود پیدا کرده و در راستای اشتغال‌زایی مناسب در استان اقدام کنیم.

تهران| پیست اسکی شمشک دربندسر افتتاح می‌شوددانشگاه آزاد اسلامی قهرمان لیگ برتر دوچرخه‌سواری پیست شداز گوشه و کنار استان یزد | اعزام رکابزنان پیشگامان به لیگ برتر پیست ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: موافقت‌های اولیه برای سرمایه‌گذاری در استان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است و در این زمینه با ارائه تسهیلات درصدد هستیم اردبیل را به مقصد گردشگری در فصل زمستان نیز تبدیل کنیم.

فلاحی اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در اردبیل آماده است و با مشارکت سرمایه‌گذاران در استان اقدامات مناسبی را انجام خواهیم داد و اردبیل را به نقطه عطف گردشگری تبدیل می‌کنیم که تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌ها در این زمینه به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است.

وی بیان کرد: صنعت گردشگری محور اصلی توسعه اقتصادی استان است و درصدد هستیم با معرفی قابلیت‌های گردشگری به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و با بهره‌گیری از منابع ملی و استانی توسعه گردشگری استان را در کم‌ترین زمان ممکن رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: امروزه با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب وکار‌های کوچک و متوسط و کسب و کار‌های دانش بنیان به ضرورت دیجیتالی سازی کسب و کارشان پی برده اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ از برنامه‌ها و اولیت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک بوده است.

عرب افزود: برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقمندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی با برند واچی https://vachi.ir/ کنند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

وی گفت: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تاکید دارند و اقامتگاه‌های بوم گردی کاملا در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بوم گردی‌ها در اصفهک است.

 برند واچی نیز محصولاتش را به صورت کاملا سازگار با محیط زیس و با بهره گیری از سنت‌های قدیمی بسته بندی می کند.

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد