Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  دکترنورالهی رئیس اداره طیور اداره کل دامپزشکی استان لرستان گفت: اجرای طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل در طیوربومی استان لرستان توسط پرسنل دامپزشکی بامراجعه به روستاه‌ها بصورت رایگان انجام خواهدشد.

نورالهی در تشریح اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیوربومی دراستان لرستان گفت: بیماری ویروسی نیوکاسل از جمله بیماری‌های واگیردار باتلفات بالا می‌باشدکه نزدیک به ۶۳ سال است که درجمعیت طیوربومی وصنعتی کشورمان حضوردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در راستای کنترل وپیشگیری ازاین بیماری، طرح واکسیناسیون طیوربومی با اولویت روستاه‌های نزدیک به مزارع صنعتی طیور ودرجهت ارتقای معیشت روستائیان دراستان، نزدیک به دومیلیون قطعه پیش بینی می‌شود که واکسینه شود.

رئیس اداره طیور اداره کل دامپزشکی استان لرستان در پایان گفت: دراین طرح، پرسنل دامپزشکی ضمن مراجعه به روستاه‌ها بطور رایگان اقدام به واکسینه نمودن طیوربومی بصورت آشامیدنی مینمایند که ضرورت دارد روستائیان ضمن تشنگی دادن به طیور به مدت ۸ ساعت، همکاری لازم رابا اکیپ‌های مایه کوبی دامپزشکی داشته باشند.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح ملی واکسیناسیون نیوکاسل در طیوربومی لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم

12 سال از سوپرگل پاپیس سیسه به چلسی گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی