Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند. شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بازیکنان ما خوب بود و این عملکرد خوب نشان داد که ما برنده این دیدار هستیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی گفت: متأسفانه سیاوش یزدانی از ابتدا تا آخر بازی تنها فحاشی می کرد و باید بگویم هیچ بازیکنی با فحاشی متعصب خوانده نمی شود و آن را باغیرت نمی دانند.

وی افزود: این بازی نشان داد که ما همچنان یک تیم پرقدرت هستیم و تلاش می کنیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

خلیل زاده درباره تجربه بازی کنار کنعانی زادگان در دربی یادآور شد: بازی کنار کنعانی زادگان هم خوب بود. او تجربه خوبی در دفاع دارد و توانستیم به راحتی مهاجمان استقلال را مهار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما راه زیادی را تا پایان لیگ داریم اما همه هدف ما قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل است.

43 43

کد خبر 1302401

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس دربی دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران و آمریکا عربستان مدرسه استان البرز دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس