Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شاکرم توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و این سه امتیاز کمک کرد به صدر جدول برویم.

مدافع پرسپولیس گفت: هواداران در بازی امروز فقط تیم‌های خود را تشویق کردند و در مجموع ما بهتر از استقلال بودیم و حق‌مان نیز کسب سه امتیازی بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره فحاشی‌های صورت گرفته از سوی هواداران استقلال افزود: این طور مسائل پیش می‌آید؛ استقلالی‌ها را  هم دوست داریم و بازیکنان‌شان دوست و رفقای‌مان هستند.

خلیل‌زاده در پاسخ به سوال دیگری درباره اعلام پنالتی از سوی داور به سود استقلال نیز گفت: به هیچ عنوان پنالتی نبود زیرا داریوش شجاعیان پشت پای من زد و زمین افتادم و تعجب کردم چه طور داور پنالتی گرفت. با این حال مانند سایرین از داور انتقاد نمی‌کنیم و کالدرون هم گفت اگر داوری بد بود، شما خوب بازی کنید تا پیروز باشیم.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری‌های پیش آمده با سیاوش یزدانی نیز اظهار داشت: آدم با فوتبال بازی کردن در زمین بین هواداران تیمش محبوب می‌شود نه با فحاشی و دعوا. در صحنه‌ای دعوا شده بود، دیدم یزدانی،  بازیکن ما را زده است. او در همه صحنه‌های بازی بود و در همه صحنه‌ها هم فحاشی کرد و در یک صحنه نیز کنار من به سیامک نعمتی فحش داد. امیدوارم کمیته انضباطی این صحنه‌ها را ببیند و محروم کند نه اینکه مانند دفعه قبل که این بازیکن فحاشی کرد و محروم نشد.

وی تاکید کرد: این رفتارها، تعصب و غیرت نیست. با فحش دادن و دعوا کردن، یک بازیکن محبوب نمی‌شود بلکه باید با جان و دل بازی کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد لیگ برتر فوتبال ایران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟