Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:15:03 GMT

هیچ کلاس درسی در دشتی بدون معلم نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۱۶۳۱

هیچ کلاس درسی در دشتی بدون معلم نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی از تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش در راستای بازگشایی مدارس تقدیر کرد و اظهار داشت: در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس و سازماندهی معلمین اقدامات خوبی صورت گرفته و زمینه حضور دانش آموزان در سال تحصیلی به شکل مطلوب فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مشارکت خوب مدیران، شهرداران، دهیاران و شوراها در جهت بازگشایی مدارس تقدیر می شود و اگر می خواهیم توسعه پایدار شکل بگیرد نیاز مند برنامه ریزی مناسب است.

نادری خاطر نشان کرد: مهمترین رکن این توسعه نیروی انسانی و بحث آموزش است و این توسعه نیز از آموزش و پرورش شکل می گیرد.

وی از تلاش و همت دانش‌آموزان و معلمین در کسب موفقیت های اخیر در کنکور سراسری تقدیر کرد و یادآور شد: دغدغه همه ما ارتقا سطح آموزش و پرورش است و در سال جاری با تلاش‌ها و همکاری صورت گرفته، آموزش و پرورش شهرستان جایگاه خوبی دست پیدا کرده که نمونه آن ۲۸ نفر رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری کسب کردند که از این تعداد ۱۲ نفر پزشکی هستند.

نادری اضافه کرد: در جهت دلگرمی معلمین و دانش آموزان مدیران دستگاه‌های اجرایی اولین روز سال تحصیلی در مدارس حضور پیدا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش بر روی سرویس های مدارس در راستای امنیت دانش آموزان نظارت لازم داشته باشد، گفت: اگر مدرسه ای از نظر ایمنی مشکل دارد و امنیت دانش آموزان را به خطر می اندازد حتما تمهیدات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 4725648

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه ماه محرم گرگان بیرجند سانحه تصادف ایلام عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی