Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم استقلال در دربی ۹۰ اظهار کرد: برای اولین بار  بعد از ۷ دربی سکوی خالی در سمت استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها دیدم و دوست داشتم که صندلی خالی در ورزشگاه نباشد. به اعضای تیم پرسپولیس و انصاری فرد که اولین دربی خود را با برد پشت سرگذاشت تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم در دیدار‌های آینده بهتر بازی کنیم.

امیدوارم کریمی پنالتی از دست داده را فراموش کند

بیرانوند درباره اینکه با گرفتن پنالتی باعث شد که روند بازی تغییر کند، گفت: من به دوستان خود گفتم که یک اتفاق خوب برای من رخ می‌دهد و ۲ - ۳ روز روی این اتفاق برای خودم تصویر سازی کرده بودم که این دربی یک اتفاق خاص دارد و آن هم پنالتی استقلال است بود. روی ۲ - ۳ بازیکن استقلال از جمله داریوش شجاعیان و علی کریمی زوم کرده بودم که قرعه به نام کریمی افتاد و در تیم ملی هم با او کار کرده بودم. می‌دانستم کریمی پنالتی را به کدام سمت می‌زند و خدا را شکر که این اتفاق خوب رخ داد. به هر حال امیدوارم کریمی فردا این دربی را فراموش کند چرا که دربی یک بازی حساس است و اگر بازیکنی پنالتی از دست بدهد فشار بر رویش زیاد می‌شود. امیدوارم هواداران استقلال کریمی را حمایت کنند تا در بازی‌های بعدی بهتر بازی کند.

 بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود

من برای فرشید اسماعیلی کری نخوانده بودم 

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه کری برای اسماعیلی خوانده بود که توپی که زده هنوز پیدا نشده است، گفت: من اهل شوخی هستم. علی کریمی بازیکن باشخصیتی است و یکی از دوستان خوبم در تیم ملی است. بیشترین وقتم را با او و وریا غفوری سپری می‌کنم و دوستان خوب من هستند و هیچ وقت برایشان کری نمی‌خوانم و برای فرشید هم کری نخواندم، فقط جلوی دوربین با او شوخی کردم. جای فرشید اسماعیلی در این بازی خالی بود و اگر این بازیکن بود شاید می‌توانست آن پنالتی را جبران کند. به هر حال ما ۳ بازی حساس دیگر در لیگ برتر و جام حذفی داریم. هر ۳ - ۴ روز یک بازی مهم داریم و بازی تیم ملی هم هست. فشار زیادی به بازیکنان پرسپولیس وارد می‌شود چرا که تیم ما ملی پوش زیادی دارد. از سازمان لیگ می‌خواهم یک برنامه ریزی بهتری انجام بدهد تا اتفاق بدی برای تیم ما رخ ندهد.

پنالتی روی بازیکن استقلال صورت نگرفت 

بیرانوند درباره عملکرد داور دربی گفت: بنیادی فر فوق العاده قضاوت کرد، اما در یکی - ۲ صحنه، بازی از دستش خارج شد. به هر حال زمانی که در یک بازی حساس سوتی زده می‌شود داور نمی‌تواند از تصمیمش باز گردد. برای شجاع خلیل زاده خیلی خوشحال هستم که برای اولین بار جلوی سرمربی تیم ملی بازی کرد. خیلی خوشحالم مقابل ویلموتس سربلند شدم. با توجه به تعریفی که از من کرده بود دوست داشتم خوشحالش کنم. شجاع خلیل زاده با بازی که مقابل سرمربی تیم ملی انجام داد در بازی‌های آینده می‌تواند جزو بازیکنان تیم ملی باشد.

حضور ویلموتس در ورزشگاه باعث اتفاقات خوبی می‌شود 

او درباره اینکه حضور ویلموتس چقدر باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده بود، گفت: من زمانی که ویلموتس را در ورزشگاه دیدم تعجب کردم. موقعی که ویلموتس به زمین مسابقه آمد و به همه بازیکنان دست داد این حرکت خوشحال کننده برای من بود. من از اینکه می‌بینم سرمربی تیم ملی وقت می‌گذارد برای تماشای بازی به بوشهر می‌رود و حرف کمالوند را گوش می‌کند که خواستار تماشای بازی دفاع چپش شده بود خیلی خوشحال می‌شوم. در آینده اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ می‌دهد.

 بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس دربی 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های یک خطا همچنان دست از سر ‏بارسا و مدافعش رونالد آرائوخو برنداشته است.

خطایی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ‏بارسلونا و پاری سن ژرمن. بارسا که در خانه‌اش بازی را بهتر آغاز کرده ‏بود ناگهان با خطایی غیرضروری از طرف آرائوخو روی بردلی بارکولا ‏شوکه شد. داور کارت قرمز را مقابل چشم‌های آرائوخو گرفت و ورق ‏به صورت کامل به ضرر بارسلونا برگشت. ‏

بارسا که پیش از این اخراج 1-0 پیش بود بعد از 10 نفره شدن بازی را ‌‏4-1 واگذار کرد تا به شکلی تحقیرآمیز از تورنمنت حذف شود. انتقادها ‏از آرائوخو حتی به رختکن رسید و گوندوگان در یک مصاحبه به ‏صراحت از خطای او انتقاد کرد. ‏

دیروز رسانه‌های کاتالان گزارش دادند که مدیران بارسا آنقدر از آرائوخو ‏و کاری که با بارسا در اروپا کرده شاکی‌اند که تصمیم به فروش او در ‏تابستان گرفته‌اند. اقدامی که دلخوری این مدافع اهل اروگوئه را در ‏پی داشته است.

‏بردلی بارکولا، ستاره جوان پی‌اس‌جی، مثل قاتلی که دوباره به صحنه ‏جرم برگردد امروز روی زخم آرائوخو نمک پاشید و گفت از عمد ‏شرایطی بوجود آورده که آرائوخو را در موقعیت خطا کردن قرار بدهد ‏چرا که می‌دانسته او در چنین موقعیتی دچار اشتباه می‌شود. ‏

بارکولا به آر ام سی اسپورت گفت:" می‌دانستم که آرائوخو با سرعت ‏خیلی زیاد دارد می‌آید. پیش خودم گفتم توپ را جلوتر از آرائوخو ‏می‌اندازم چون در بازی رفت با او موقعیت مشابهی داشتم ولی ‏نتوانستم توپ را درست جلوی او بفرستم و آن دفعه او موفق شد. ‏این بار پیش خودم گفتم توپ را دقیقا جلوی پای آرائوخو می‌اندازم ‏چون در این صورت دو حالت پیش می‌آید: یا او اشتباه می‌کند و روی ‏من خطا می‌کند یا اینکه با گلر تک به تک می‌شوم". ‏

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال