Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@20:19:38 GMT

حمله هواپیماهای ناشناس به یک مقر حشد شعبی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۳۲۱۶

حمله هواپیماهای ناشناس به یک مقر حشد شعبی

یک هواپیمای ناشناس برای دومین بار به یک مقر حشد شعبی در استان الأنبار حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، هواپیمای ناشناس امروز یکشنبه برای دومین بار مقر حشد شعبی در شمال شهر الرمادی در مرکز استان الأنبار در غرب عراق را هدف قرار داد.

پیش از این یک مقر حشد شعبی در نزدیکی شهر "الرطبه" در استان الأنبار هدف حمله هوایی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته قبل نیروهای حشد شعبی موفق شدند یک پهپاد را که در حال جاسوسی در استان دیالی در شرق عراق بودند سرنگون کرده و با یک پهپاد دیگر در استان صلاح الدین مقابله کنند.

طی هفته‌های گذشته 5 پایگاه حشد شعبی هدف انفجارهای مشکوک قرار گرفت. دو هفته قبل بود که دو پهپاد به یکی از گردان‌های حشد شعبی در مرزهای عراق و سوریه حمله کردند که بر اثر آن یکی از عناصر حشد شعبی شهید و یک نفر نیز زخمی شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق

رسانه‌ها از حمله موشکی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه عراق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

خبرنگار المیادین هم گزارش کرد انفجاری که علت آن مشخص نیست میدان کورمور در چمچمال در سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق را لرزاند.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند