Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان تیم دانشگاه آزاد لرستان برای پنجمین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یافت. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور که با شرکت تیم‌های دانشگاه آزاد لرستان، آسان پرداخت زنجان، فولاد مبارکه سپاهان، ترمه دستجردی یزد، خاتم اردکان، سلکتور تهران، شهر خراسان رضوی و غفاری تاکستان از صبح دیروز (شنبه) 30 شهریورماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، عصر امروز با جابجایی 3 رکورد ملی و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد لرستان برای پنجمین سال متوالی پایان رسید و پرونده رقابت‌های قهرمانی باشگاه های کشور در سال 1398 نیز بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری این مسابقات و در ماده هفتگانه، فاطمه محیطی زاده از تیم خاتم اردکان با کسب 3904 امتیاز رکورد ملی جوانان این ماده را بهبود بخشید.

در ماده 4 در 100 متر امدادی تیم ترمه دستجردی یزد با زمان 49.52 ثانیه رکورد ملی جوانان این ماده را ارتقا داد.

در ماده پرتاب دیسک زهرا نجفی از تیم دانشگاه آزاد لرستان با رکورد 46.43 متر رکورد ملی نوجوانان این ماده را شکست.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی، هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان، عباس فتحی رئیس کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی،  همایی قائم مقام مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و تنی چند از دست اندر کاران برگزاری رقابت‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/

R7879/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 2018 دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم