Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی اظهار داشت: روز گذشته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در نواحی ۱۲ گانه استان با حضور یگان های نظامی، انتظامی و گردان های بسیج و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد که در حقیقت آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم استان مرکزی، برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف استان، برگزاری مسابقه های کتابخوانی، مذهبی و ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از برنامه های هفته دفاع مقدس استان مرکزی در سال جاری است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی گفت: در این راستا فعالیت های گسترده اجتماعی، فرهنگی و خدماتی به عنوان برنامه های زیرمجموعه کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی انجام شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به خدمات رفاهی، اجتماعی و محرومیت زدایی در زیرمجموعه برنامه های کنگره، عنوان کرد: در این رابطه اعزام ۳۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، اعزام ۳۸ جانباز قطع نخاعی به همراه خانواده های آنها به مشهد مقدس، اعزام ۶۲۰ زائر اولی به عتبات عالیات، تجهیز بیش از ۳۰۰ خانه ورزش روستایی، ساخت بیش از ۶۲۰ خانه برای خانواده های دارای دو معلول به بالا، اهدای سبد کالا و هدایای نقدی به نیازمندان، ساخت ۲۴ خانه برای فاطمیون و اقداماتی از این قبیل انجام شده است.

کد خبر 4726013

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کریمی سپاه روح الله استان مرکزی کنگره شهدا هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند ایلام سانحه تصادف استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم

ایسنا/اصفهان رویداد «چهارباغ جان اصفهان»، یکی از ویژه برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در چهارباغ عباسی برگزار شد و برپایی کاروان اصفهان قدیم در قالب پرفومنس، از جدایبت‌های آن به‌شمار می‌رفت.

این دوره از هفته فرهنگی اصفهان با هدف ارائۀ ابعاد هویتی اصفهان برگزار و تلاش شد تا به موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فلسفه، و هنر پرداخته شود. به این منظور، مباحث هنری در قالب‌های تئاتر و موسیقی در مکتب اصفهان وهمچنین فلسفۀ در اصفهان و ویژۀ گروه‌های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و میانسال برنامه‌ریزی شده بود تا ملاحظات مختلفی را در برگرفته و شهروندان اصفهانی بتواند با انتخاب خود از برنامه‌های هفته اصفهان استفاده کنند.

یکی از برنامه‌های ویژۀ هفته فرهنگی اصفهان که با موضوع تاریخ در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار شد، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» بود که از شروع هفته فرهنگی همه روزه بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گذر برپا بود و با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

از بخش‌های ویژۀ این رویداد می‌توان به برپایی کاروان قدیم اصفهان اشاره کرد که با حضور شهروندان اصفهان با پوشش مشخص و در قالب پروفومنس برگزار شد و با نمابش اصفهان قدیم، تاریخ شفاهی کسبۀ قدیم چهارباغ ارائه شد. از سویی دیگر، برپایی غرفه‌های ابربازی‌ و بازی‌های بومی و محلی، شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، غرفه کودک، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، اجرای موسیقی و نمایش و سرود، همراه با نمایشگاه صنایع دستی، به «چهارباغ جان اصفهان»، جانِ دیگری داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد