Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:14:18 GMT

رمز موفقیت برانکو در پرسپولیس بلای جانش در الاهلی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۸۳۸

رمز موفقیت برانکو در پرسپولیس بلای جانش در الاهلی

مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان با اظهار نظری که بر زبان آورد از رمز ناکامی برانکو در این تیم سخن به میان آورد؛ رمزی که دلیل اصلی موفقیت او در پرسپولیس بود.

به گزارش مشرق، پرسپولیس با هدایت برانکو روزهای درخشانی را در فوتبال ایران سپری کرد. سرخ پوشان سه قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر ایران به دست آوردند و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل اصلی موفقیت برانکو در پرسپولیس بدنسازی بسیار خوبی بود که او برای بازیکنان در نظر می‌گرفت.

تمرین های بدنسازی پیش از فصل مارکو حسابی صدای بازیکنان پرسپولیس را درمی آورد و البته آنها را برای یک فصل طولانی آماده می‌کرد اما این تاکتیک در فوتبال عربستان جواب نداد چرا که شیخ نشینان حوزه خلیج فارس اصلا صبور نیستند و مانند تیم های ایرانی با مربیان خود برخورد نمی‌کنند و تجربه برانکو در الاهلی به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید:

ناگفته‌های برانکو درباره اخراج از الاهلی

مربی که در فوتبال ایران و آسیا تا این اندازه  خوب کار و جام به دست آورد در الاهلی عربستان تنها 5 بازی به او فرصت داده شد و از کار برکنار شد. بسیاری رمز موفقیت برانکو را تمرینات بسیار خوب پیش از فصل می دانند که مارکو آنها را برای بازیکنان در نظر می‌گرفت اما همین سیستم برانکو و دستیارانش که رمز موفقیت او در پرسپولیس بودند بلای جان او در فوتبال عربستان شد.

عمر السومه مهاجم سوریه ای الاهلی با اظهار نظری که بعد از جدایی برانکو بر زبان آورد به خوبی رمز ناکامی این مربی کروات را فاش کرد، البته همین رمز ناکامی برانکو در الاهلی راز موفقیت او در پرسپولیس بود.

او گفت: در دوران برانکو فقط تمرینات بدنی داشتیم و الان سه روز بعد از جدایی این مربی تمرین تاکتیکی می‌کنیم و همه چیز خوب است.

این انتقاد السومه واکنش برانکو را هم به دنبال داشت و تاکید کرد که اگر در الاهلی به او فرصت می دادند ثمره این تمرین های بدنی سخت را می دیدند اما او فکر این را نمی‌کرد که در عربستان هرگز به مانند ایران به او فرصت داده نمی‌شود و با هر تصمیمی که او می‌گرفت موافقت نخواهد شد.

برانکو با جدایی از پرسپولیس و انتخاب الاهلی دست به اشتباه بزرگی زد؛ اشتباهی که پروفسور بادانش و جنتلمن سرخ پوش خیلی زود تاوان آن را پس داد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند
  • صنعت مازندران نیم مرده است/حرائم بلای جان سوادکوه
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی