Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:59:10 GMT

پیش‌روی بزرگ کالدرون به قلمرو برانکو

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۶۷۰

پیش‌روی بزرگ کالدرون به قلمرو برانکو

در یکی از قاب‌های باقی مانده از دربی نود، بشار رسن، فرشاد احمدزاده و مهدی عبدی در یک کادر مشغول تقسیم شادی تک گل این مسابقه هستند.

به گزارش "ورزش سه"،  سومین برد پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی رقم خورد که بهترین سناریوی ممکن برای سرمربی تیم به اجرا در آمد؛ جایی که تعویض ریسکی او و ورود جوانترین اردوی پرسپولیس به زمین باعث بزرگترین اتفاق یک ماه ابتدایی لیگ شد: پیروزی در دربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گابریل کالدرون امروز ترکیبی قابل پیش بینی را به زمین فرستاده و همانطور که وعده داده بدون توجه به چالش های احتمالی گذشتن از اسم بزرگی مثل سیدجلال حسینی از کنار زمین نمایش تیمش را تماشا کرد. شکی نیست که پرسپولیس یکی از قوی ترین اسکوایدهای لیگ برتر ایران را دارد و در اغلب پست‌ها بازیکنانی آماده و خوش سابقه مشغول رقابت برای حضور در ترکیب ثابت‌اند. تراکم نیرو در پست های مختلف باعث نیمکت نشین شدن چهره‌های مطرحی مثل امید عالیشاه، محمد نادری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع خواه و ... شده. بازیکنانی که قطعا در هر تیم دیگر لیگ ستاره و بازیکن فیکس خواهند بود.


این بزرگترین دردسر هر کسی است که قرار بود هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد و شاید برانکو ایوانکوویچ با سابقه فوق العاده در فوتبال ایران هم کابوس این رقابت شدید در تیم را می‌دید. امروز در دربی بازیکنانی نیمکت نشین بودند که برای حضور هر یک از آنها در ترکیب دلایل قانع کننده‌ای وجود دارد اما در نهایت ظرفیت تیم محدود است و نیمکت نشینان چاره ای جز تحمل ندارند. کالدرون هم بی توجه به اعتراضات احتمالی ترکیب 11 نفره ‌اش را پیدا و کار را پیش می‌برد و حتی این جسارت را دارد که تعویض سومش حضور بازیکن کم نام و نشانی باشد که هیچ کس برای حضورش در این دیدار شانسی متصور نبود. اما شانس مربی‌ها گاهی اوقات می‌زند و یک تصمیم شجاعانه مثل این می‌تواند پاداش بزرگ و به اندازه پیروزی در دربی را به ارمغان بیاورد.


حالا و پس از حدود سه ماه، گابریل کالدرون در موقعیتی تازه قرار می‌گیرد. او کمی بعد از اخراج برانکو از تیم الاهلی عربستان امروز، بردی به دست آورد که سایه او را روی قلمروی دست نیافتنی مرد کروات انداخت. برانکویی که حالا در کرواسی است و شاید دلش برای تجربه جو دربی تهران و ایلسندی هواداران این تیم تنگ شود اما با این برد لذتبخش کالدرون نشان داد قصد ترک جایگاه خود را ندارد و با این سه امتیاز شیرین حساب بانکی خود در تهران را باز کرد.

پرسپولیس تهران گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • گل دوم شروین بزرگ به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 3-4 پرسپولیس)
  • گل تماشایی شروین بزرگ به پرسپولیس در دقیقه 90+5 (آلومینیوم اراک 2-2 پرسپولیس)
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد