Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:45:59 GMT

کاراته‌کاران قزوینی به سه نشان کشوری دست یافتند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۴۸۹۵

کاراته‌کاران قزوینی به سه نشان کشوری دست یافتند

حمیدرضا داوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی از ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: در این رقابت‌ها امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلو در رده سنی بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علی اصغر آسیابری دیگر کاراته‌کای استان نیز در این وزن به مقام سوم مشترک با علی اسیز از ترکیه دست یافت.
داوری گفت: این مسابقات در ۲ بخش کومیته و کاتا با حضور ۷۰۰ ورزشکار از ۱۱ کشور جهان در سه بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی