Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@10:41:15 GMT

به «آخرین نبرد» زنگنه بپیوندیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۵۰۶۷

به «آخرین نبرد» زنگنه بپیوندیم

خبرگزاری آریا -
دیروز به بهانه هفته دفاع مقدس، در جمع صمیمانه‌ فرماندهان مهندسی جنگ جهاد سازندگی مطلبی ارائه دادم به نام «از جهاد باقی تا جهاد فانی»؛ «جهاد باقی» عظمت جهادگران در ساخت پل خیبر، پل بعثت، برپایی تحقیقات مهندسی جنگ، سیلوسازی، آبخیزداری و خودکفایی گندم و «جهاد فانی» وقتی که عده‌ای زیر پوشش «مدیریت جهادی» به سازندگی در دوقوزآبادها مشغولند تا برای انتخابات آتی رأی جمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردیم بس که تزویر دیدیم و خرافات شنیدیم و ریا تحویل گرفتیم.
وقتی نوبت به زنگنه رسید، وارد بحثی اساسی شد و گفت: «شرایط حاکم بر اقتصاد کشور از زمان جنگ هم سخت‌تر است. برای کسی در سن و سال من، شاید این آخرین فرصت‌ها برای جنگ باشد و من اسم این جنگ را «آخرین نبرد» برای خودم گذاشته‌ام و می‌خواهم برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن از همه توانم استفاده کنم».
وقتی او وزیر جهاد بود، در اوج عملیات والفجر 8 در ساحل اروند خیمه زد و آنقدر ماند تا با اتمام پل عظیم بعثت، عبور از اروند حل شد. این جهادگر با ورود به وزارت نیرو به همت جهادگران، نهضت سد و نیروگاه سازی را استارت زد. پس از 22 سال وزارت در جهاد، نیرو و نفت، در دولت نهم و دهم خانه‌نشین شد و خیلی تلاش کردند پرونده‌ای برای او بتراشند، اما در نهایت سازمان بازرسی مجبور شد این وزیر را یکی از پاک‌ترین مدیران اعلام کند.
پس از بازگشت مجدد به نفت، اول بزرگ‌ترین باند اختلاس نفتی را راهی اوین کرد و سپس وارد عمق پرونده پر رمزوراز زنجانی شد. درست مثل امام که در سال 62 افتاده بود به جان انجمن حجتیه و می‌گفت اینها خطرناکند.
با کلید خوردن جنگ روانی استیضاح زنگنه در مجلس، او جا نزد، اما زنجانی همچنان به اعتبار مدافعان پشت پرده خود از اوین برای زنگنه خط و نشان می‌کشید.
زنگنه علاوه بر نفوذی‌های فساد اقتصادی، حواسش به دشمن خارجی نیز بود و با تدبیر گفت: «اگر این دوستان وقت مرا نگیرند، بر دشمنان غلبه می‌کنیم».
او رمز مبارزه را در جمع صمیمی جهادگران گفت: «ادامه راه امام حسین فقط شهید شدن نیست. امام سجاد این راه را که به نوعی در حصر به‌سر می‌برد، با شیوه‌ای دیگر استمرار داد».
انگار دوست نداشت بیش از این با کسانی درگیر شود که هیچ بویی از انقلاب و مرام عاشورا نبرده‌اند و فقط اشک تمساح می‌ریزند. حرف آخرش به دل نشست: «امروز جنگ ما با آمریکا، اسرائیل و منافقین است. منافقین در حال تجدیدحیات در کاخ سفید هستند و بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می‌شوند. نسل جوان ما منافقین را نمی‌شناسند، از آنها ضربه نخورده‌اند و وطن‌فروشی آنها را ندیده‌اند. این نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم و با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد».
راستی که چرا انقلابی‌نماها از این مردان می‌ترسند؟ آیا خواهند گذاشت زنگنه در «آخرین نبرد» جاودانه تاریخ شود؟
کانال تلگرامی «با قلم محمودزاده»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست

به‌رغم هزینه‌های سیاسی و مالی که ایالات متحده برای اوکراین اختصاص داده و تازه‌ترین آن هم بسته کمکی به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار بوده، برخی مقامات دولت «جو بایدن» نسبت به پیروزی اوکراین در برابر روسیه تردید دارند.

به گزارش ایسنا، اوکراین در ماه‌های اخیر با وضعیت وخیمی در میدان نبرد دست‌وپنجه نرم می‌کرد زیرا بسته کمکی واشنگتن به کی‌یف با مخالفت جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان مواجه شده بود البته این اوضاع برای اوکراین همچنان ادامه دارد و روسیه در نقطه مقابل دستاوردهایی را بعضا در میدان نبرد کسب می‌کند.

سه تن از مقامات آمریکایی به شرط آنکه نامشان فاش نشود در گفت‌وگو با نشریه پالتیکو ضمن اذعان به برتری تسلیحات و نیروهای روسیه، گفتند: «اولویت فوری متوقف کردن خسارات اوکراین و کمک به تغییر جریان میدان نبرد است. بعد از آن اولویت کمک به اوکراین جهت بازپس‌گیری قلمروهایش است. آیا آنها آنچه را که برای پیروزی نیاز دارند، خواهند داشت؟ بله اما این مورد تضمینی برای پیروزی آنها نخواهد داد. عملیات‌های نظامی بسیار پیچیده‌تر هستند.»

گزارش شده که در کنگره ایالات متحده هم این بحث میان قانونگذاران به دغدغه‌ اصلی آنها بدل شده است و دائما این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا تسلیحات ارائه شده توسط آمریکا می‌تواند منجر به «شکست روسیه توسط اوکراین» شود و یا اینکه راه‌حلی موقتی برای جلوگیری از حمله خواهد بود.

یکی از این منابع ناشناس گفت: «بحث‌های زیادی وجود دارد درباره اینکه آخر این بازی و پیروزی اوکراین به چه شکل خواهد بود؟»

به طور کلی با وجود کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار که روز چهارشنبه توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا امضا شد و به تصویب رسید، بسیاری از مقامات دولت این کشور نسبت به «پیروزی اوکراین» شک دارند و خودشان هم می‌دانند که این کمک‌ها احتمالا نمی‌تواند مانع پیشروی نیروهای روسیه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد