Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان امروز (دوشنبه اول مهر ماه) پیش از عزیمت به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی برای اینکه نظرات ملت‌ها از جمله ملت ایران بیان بشود و اقدامات غیر منصفانه و ظالمانه‌ای که نسبت به ملت ایران روا داشته می‌شود و همچنین مسائل پیچیده و سختی که منطقه با آن موجه است، برای مردم و کشور‌های جهان توضیح داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفر امسال ما به نیویورک اهمیت ویژه‌ای دارد. احساس ما این بود که آمریکایی‌ها تمایل ندارند هیئت‌های ایرانی در سازمان ملل رفت و آمد کند و حضور داشته باشد، یا می‌ترسند یا حرف‌های ما خیلی برایشان تلخ است و شاید دلایلی دارند که می‌خواهند سخنان ما در افکار عمومی خودشان تاثیرگذار نباشد. اگر آن‌ها تمایل ندارند ما باید اصرار داشته باشیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما دارای منطق و استدلال کافی هستیم و ودلایلی کافی را در اختیار ندارند.

روحانی گفت: ما امروز در شرایطی به سازمان ملل می‌رویم که آمریکایی‌ها تحریم‌های خود را نسبت به ملت ایران به حدی رسانده‌اند که خودشان می‌گویند دیگر چیزی باقی نمانده است و اخیرا تحریم‌ها را مجددا از نو آغاز کرده‌اند؛ این به معنای استیصال کامل آمریکا است. تحریم و فشار حداکثری امریکا نتوانسته کاری انجام دهد.

ادامه دارد ...

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی آمریکا تحریم های حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران