Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با گرامی داشت یاد شهدا، جانبازان و آزادگان و کسانی که برای عزت و سربلندی ایران تلاش می کنند، گفت: نقش دانش آموزان در دفاع مقدس بسیار بزرگ بود و دوشادوش رزمندگان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر در مجتمع آموزشی (استثنائی ناشنوایان) اندیشه تهران روز دوشنبه با حضور «حسینعلی امیری»  معاون پارلمانی رئیس جمهوری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پارلمانی رئیس جمهوری در این مراسم ضمن تبریک بازگشایی مدارس اظهار داشت: امروز برای من روزی بسیار خوب و به یاد ماندنی است، حضور شما دانش آموزان در مقاطع مختلف و مربیان و معلمان و مدیران این آموزشگاه مهم که همراه با عشق و علاقه و احساس مسئولیت را برعهده دارند.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: معلمان تک تک شما را مانند فرزندان خود دوست دارند و این عشق و علاقه است که شما را برای علم‌آموزی و ارتقای ارزش های انسانی گرد هم آورده است.

 

امیری با بیان اینکه شغل معلمی، شغل انبیاء است، افزود: از طرف رئیس جمهوری و هیأت دولت، سال تحصیلی جدید را تبریک می گویم.  رئیس جمهوری خدمت همه شما دانش آموزان، معلمان و مدیران و اولیای شریف شما سلام رساندند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: سال تحصیلی در ایران مقارن با یکی از مهمترین اتفاقات تاریخی کشور یعنی هفته دفاع مقدس است. حدود ۳۹ سال پیش رژیم بعث عراق با پشتیبانی و همراهی ۳۶ کشور که با ما خوب نبودند به کشور عزیز ما حمله کردند و بخش هایی از غرب و جنوب کشور را اشغال کردند.


وی ادامه داد: این جنگ تحمیلی و نابرابر ۸ سال طول کشید و در این ۸ سال لر،  کرد، ترک و عرب و عجم و شهری و روستایی و دانش آموز و دانشجو در کنار هم متحد و منسجم و همراه، دفاع مقدس را مدیریت کردند که دشمن متجاوز را بیرون راندند.


امیری افزود: در این راه تعدادی شهید، جانباز و آزاده شدند و تعدادی از این شهدا و جانبازان دانش آموز و همسن شما بودند، نیروهایی مثل ارتش و سپاه نقش عظیمی در بیرون راندن دشمن داشتند.

 

وی بیان کرد: بدانید الان در شرایط تحریم هستیم و با وجود محدودیت های تحریمی، در دولت حسن روحانی بودجه آموزش و پرورش  چند برابر شده و در سال ۹۸ بیشترین بودجه به آموزش و پرورش. اختصاص داده شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی روزنامه امیری حسینعلی امیری مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد