Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بوستان ولایت بندرعباس گشایش یافت.

او افزود:در این نمایشگاه موشک ها، خمپاره ها، توپ‌های جنگی به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: در ۱۸ غرفه این نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج مستضعفان، نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و پدافند آخرین دستاور‌های حوزه نظامی خود را ارائه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: غرفه سرباز کوچک، هنر‌های تجسمی، فرمانده جوان، نقاشی و تیراندازی نیز با هدف آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس بازسازی عملیات غرورآفرین خیبر توسط بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه شهید آرمات بندرعباس را از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه برشمرد.

سرهنگ حسین درویشی هدف از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را ایجاد شور و نشاط و امیدواری بین مردم، و اطلاع از آخرین دستاورد‌های نظامی کشور عنوان کرد.

استاندار هرمزگان نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: هفته دفاع مقدس که جزو هویت‌های ملی ما ایرانی هاست یادآور رشادت‌های و دلاوری‌های رزمندگان و فرزندان این ملت است.

فریدون همتی افزود: این هفته خاطره هجوم و تجاوز دشمن بعثی به کشور اسلامی را در ذهن مردم ایران زنده می‌کنند.

وی گفت: امروز نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش و سپاه پاسداران با حفظ و حراست از مرز‌های کشور اجازه هیچ گونه تجاوزی را به دشمن نمی‌دهند.

استاندار هرمزگان افزود: با تکیه بر ارزش‌های دفاع مقدس و همت جوانان و داشمندان کشور و تکیه بر توان داخلی، تجهیزات نظامی روز به روز در حال توسعه و گسترش است.

فریدون همتی گفت: با اقتدار ملت ایران و هدایت‌های رهبری و همدلی وحدت بین مسئولان توطئه دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و تحریم‌های آنان برای ما بی اثر است.

این نمایشگاه تا ششم مهر عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برپاست.

انتهای پیام/ز

آغاز به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس