Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:44:25 GMT

محمدحسن انصاری‌فرد: شرمنده علی پروین شدیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۱۴۳

محمدحسن انصاری‌فرد: شرمنده علی پروین شدیم

محمدحسن انصاریفرد بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال درباره گلایه اش بابت عدم اختصاص بلیت به پرسپولیسی ها، گفت: نمی خواهم اسم شخص خاصی را به عنوان مقصر بیاورم ولی شما خودتان قضاوت کنید. پیشکسوت باشگاه ما با این قدمت انتظار دارد این بازی خاص را در ورزشگاه تماشا کنند. این حقشان است و باید بلیت را در اختیار کسانی که توقع داشتند، بگذاریم ولی حتی یک دانه بلیت هم ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: توقع داشتیم سهمیه ای برای تیم پرسپولیس اختصاص پیدا می کرد. دو سه روز تلاش شبانه روزی کردیم بلیت ها را بگیریم و در اختیار پیشکسوتان بگذاریم. حتی علی پروین تا ساعت ۱ بامداد با بچه های باشگاه تماس گرفته بود که اگر می شود یک بلیت طبقه دوم هم شده بگیرد. واقعا شرمنده پروین شدیم. این چیزی نیست که بی تفاوت از کنارش رد شویم و بگوییم اتفاقی رخ نداده است. این یک توهین بود و باعث شرمندگی فوتبال است.

انصاریفرد افزود: ما در بازی برگشت جوانمردی را ثابت می کنیم. هر تعداد بلیت به ما بدهند، نصف آنرا به باشگاه استقلال اختصاص می دهیم تا به پیشکسوتان خودشان بدهند. از باشگاه استقلال و شرکت توسعه و تجهیز انتظار داشتیم بلیت ها را به ما بدهند. هر بهانه ای هم بیاورند، از نظر ما قابل قبول نیست. باید برنامه ریزی می شد. حتی ساعت ۸:۳۰ صبح معاون باشگاه پرسپولیس به باشگاه استقلال رفت که بلیت ها را بگیرد ولی گفتند یک دانه بلیت هم وجود ندارد. برخورد زشتی شد که نمی خواهم آنرا بازگو کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برد پرسپولیس در این مسابقه، تاکید کرد: این برد را به تمام علاقه مندان پرسپولیس، پیشکسوتان و هیات مدیره تبریک می گویم. در خلال این کارشکنی هایی که صورت گرفت، پیروزی شیرین و ارزشمندی را به دست آوردیم. باید از همه تشکر کنم. رمز موفقیت پرسپولیس در این بود که همه همدل بودیم. وقتی بلیت به ما ندادند خودم به ورزشگاه نرفتم و مسئولان دیگر باشگاه را هم منع کردم تا با پیشکسوتان همسو شویم. رمز موفقیت ما همین همدلی بود.

انصاریفرد ادامه داد: حدود ۲۳ روز است که در پرسپولیس هستم و مرتب با کالدرون و کاپیتان ها صحبت و از نزدیک همه چیز را رصد می کنم. کالدرون دلسوز است و مدام مسائل را رد و بدل می کنیم بدون اینکه بخواهم دخالتی کنم. رابطه بسیار خوبی بین کادر فنی، بازیکنان و باشگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: دیشب هم که به هتل رفتیم بازیکنان سرشار از روحیه و اطمینان بود. باشگاه الان در آرامش است. یقین داشتیم می توانیم برنده بازی باشیم. لطف خدا بود که یک جوان ۱۹ ساله وارد زمین شد و گل زد. شاید دعای پدر و مادرش بود. امیدوارم این بازیکن قدر جایگاهش را بداند و این مسیر رو به رشد را ادامه بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ضعف های پرسپولیس هم گفت: شاید در برد ضعف ها مشخص نشود. الان شرایط تیم ما خوب است.درون دروازه، خط دفاع، و هافبکمان خوب است. کمال کامیابی را هم نداریم ولی در وسط زمین مقتدر بودیم. در خط حمله یکسری مشکلات داریم ولی فکر می کنم با آمدن این بازیکن جوان (مهدی عبدی) مشکلات حل شود.

256 251

کد خبر 1302539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد دربی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا دفاع مقدس جنگ تحمیلی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست