Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:35:41 GMT

اجرای الکترونیکی ممیزی املاک کلانشهر تهران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۲۰۵

اجرای الکترونیکی ممیزی املاک کلانشهر تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران از الکترونیکی اجرا شدن طرح ممیزی املاک پایتخت خبرداد.

به گزارش ایمنا به نقل از شهرنوشت، عبدالحمید امامی در دومین جلسه مرحله ششم ممیزی املاک شهر تهران، اظهار کرد: با اجرای طرح ممیزی املاک شهر در تمام مناطق، گام مهمی برای تحقق شهرداری الکترونیکی و ارائه خدمات سریع و بهتر به شهروندان برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود:  اجرای طرح ممیزی املاک باعث می شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران ادامه داد: با ممیزی املاک و به دست آمدن اطلاعات، مدیران شهری می‌توانند بر اساس اطلاعات، نقشه راه خود را تعیین کنند.

امامی با تأکید بر این موضوع که اجرای ممیزی املاک مهم است، گفت: با این کار املاک شهر تهران بر اساس مصوبات قانونی به روز می‌شود و تمامی داده‌ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: انجام دوره ای ممیزی املاک برای مدیریت شهری گامی موثر بوده و سایر مجموعه ها هم می توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

در ادامه این خبر آمده است که در دومین جلسه مرحله ششم ممیزی املاک شهر تهران، که با حضور رئیس دفتر شهردار، سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران،رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران،مدیران کل و شهرداران مناطق برگزار شد، خط مشی و سیاست های کلان ممیزی مرحله ششم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 390584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهرداري تهران ثبت املاک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود