Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:05:27 GMT

موفقیت در سایه علم حاصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۹۴۱

موفقیت در سایه علم حاصل می‌شود

آیت الله فلاحتی انس با علم، کتاب و قلم را حیات‌بخش دانست و گفت: موفقیت در سایه علم حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(دوشنبه، ۱ مهر) در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان دخترانه کیومرث صابری رشت، علم و دانش را موجب درخشش انسان دانست و گفت: موفقیت هر کشوری در دنیا در سایه علم حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه علم به انسان قدرت می‌دهد افزود: علم و دانش موجب حیات و نشاط معنوی شده و جامعه را نورانی می‌کند.
وی انس با علم، کتاب و قلم را حیات‌بخش دانست و افزود: کسی که در کنار کتاب و قلم نباشد حیات ندارد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه علم، رشد جامعه و اقتدار آن را به دنبال دارد تصریح کرد: افرادی از درون و بیرون قدرتمند هستند که در کنار علم پرورش یابند.   وی خطاب به دانش‌آموزان به آنان توصیه کرد تا خوب درس بخوانند وکتاب‌های متعلق به زن و حقوق زن را مطالعه کنند.   «نادر‌ جهان‌آرای» نیز در این مراسم گفت: اصالت و انسانیت فرایند خودساختنی است که در درون مدرسه و به کمک مربیان و معلمان حاصل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بر ترسیم آینده‌ایی زیبا به کمک معلمان و دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: باید با هم‌افزایی و تعامل، عدالت آموزشی را در سراسر استان فراهم کنیم.
وی بابیان اینکه سال تحصیلی جدید با شعار «مدرسه محل زیست پرنشاط و شرافتمندانه» در سراسر گیلان آغاز می‌شود تصریح کرد: توسعه پایدار انسان‌محور است که با کیفیت‌بخشی به حوزه‌های آموزشی و پرورشی همراه باشد.   جهان‌آرای اظهار کرد: امروز  حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه با بیش از ۲۰ هزار کلاس سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
   

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل بندرعباس خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد طراز اسلامی مدارس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مشرق، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید