Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:51:16 GMT

آرای اولیه دربی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۹۸۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آرای اولیه خود از دیدار استقلال و پرسپولیس، یکی از بازیکنان سرخپوش را محروم و چهار بازیکن از دو تیم را احضار کرد. ناطقان: نودمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر یکشنبه برگزار شد و سرخپوشان با یک گل حریف خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بازیکنان دو تیم بارها با یکدیگر درگیر شدند و چهره زشتی از یک بازی بزرگ را به نمایش گذاشتند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از رخ دادن این اتفاقات بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

«با تقدیر و تشکر از همه زحمتکشان مسابقه بزرگ شهرآورد تهران و هواداران تیم‌های بزرگ پایتخت که در یک روز غیر تعطیل برای تماشای مسابقه تیم محبوبشان در ورزشگاه حاضر شده و نهایت همکاری را با مقامات مسئول داشتند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قبل از رویت گزارش کتبی مقامات محترم مسابقه و صرفاً با مشاهده مستقیم مسابقه از تلویزیون و رصد حواشی آن از طریق رسانه های زحمتکش به استناد مواد ۹،۱۶ و ۱۰۰ مقررات انضباطی اطلاعیه زیر را صادر می کند:

۱. در خصوص رفتار غیر ورزشی آقای فرشاد احمدزاده مبنی بر شروع درگیری و برخورد فیزیکی در مسابقه حساس شهرآورد که اگر مدیریت نمی شد می توانست به لطمات جبران ناپذیری منتهی شود به شرح رای جداگانه قرار دستور موقت صادر شد که به ایشان ابلاغ خواهد شد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از شرکت در مسابقات تیم خود محروم هستند و فرصت دفاع به او داده خواهد شد و منتظر تنبیهات شدید انضباطی باشند.

۲ .در خصوص رفتار آقای علی کریمی قطع نظر از تنبیه داور با کارت قرمز، ایشان نیز باید پاسخگوی خطای شدید و رفتار غیر ورزشی خود باشند.

۳‌. آقایان شجاع خلیل زاده، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد حسین کنعانی زادگان نیز حسب مورد باید در خصوص رفتار های غیر ورزشی نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری پاسخگوی رفتار خود در کمیته انضباطی باشند.

۴. از آقای سیامک نعمتی به خاطر رعایت بازی جوانمردانه در شرایط خاص مسابقه که بازیکن حریف مصدوم شده بود تقدیر به عمل می‌آید.

۵. از آقایان وریا غفوری کاپیتان استقلال و احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس نیز به جهت رفتار ارزشمند در طول مسابقه و رفع تشنج در لحظات حساس مسابقه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

سایر تصمیمات راجع به حوادث انضباطی احتمالی در زمان های قبل، حین و بعد از مسابقه از جمله رفتارهای غیر ورزشی برخی تماشاگران از هر دو تیم نیز پس از وصول گزارش های مقامات مسئول در کمترین زمان ممکن  به اطلاع خواهد رسید. منبع: مهر برچسب ها: آرای اولیه ، دربی ، بازیکنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آرای اولیه دربی بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران