Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@14:19:26 GMT

صدر جواب موسوی خوئینی ها را داد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۸۳۳۲

صدر جواب موسوی خوئینی ها را داد

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، سید محمد صدر درباره اتهامات مطرح شده از سوی برخی چهره ها چون موسوی خوئینی‌ها، حمید روحانی و جلال الدین فارسی مبنی بر انقلابی نبودن و عامل صهیونیست بودن امام موسی صدر مطرح می شود، گفت: چگونه ممکن است یک روحانی که عامل خدمات گسترده به اسلام و شیعه است و زنده کننده شیعیان لبنان و اثرگذار در جهان اسلام چنین ویژگی ای داشته باشد، فردی که بنیان‌گذار جنبش امل برای مبارزه با اسرائیل است چگونه می تواند نفوذی اسرائیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من ایده ای دارم مبنی بر اینکه کسی که وارد فعالیت سیاسی می شود قبل از آنکه مطالعات سیاسی و روحیه مبارزاتی داشته باشد باید از نظر روانی فرد متعادلی باشد. اگر یک نفر از نظر روانی متعادل نبوده و افراطی و تندرو باشد نه تنها به خود و ایده‌اش بلکه به دیگران هم ضربه می زند، بنابراین من رفتارهای گویندگان این مطالب را در چارچوب روان شناسی سیاسی تعبیر و تفسیر می کنم که باید مورد توجه فعالان سیاسی قرار گیرد. ما کسانی را داشتیم که از نظر روانی متعادل نبودند، این افراد هر چه فرصت بیشتری برای فعالیت داشته باشند ضررشان بیشتر است که نمونه آن آقای ترامپ است که فرد نامتعادل و افراطی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها صدر صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش

به گزارش «تابناک»، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.

در فیلمی که از محسن هاشمی در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده، وی با خوانش قطعه ای از این خاطرات تعریف می‌کند: ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند. گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین بار بی‌دلیل مشغول جابجا کردن وسایل زندگی من شدند، این اتفاق درحالی رخ داد که محافظان هم نبودند، می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان، تماس بگیرم و اطلاع دهم، که میسر نمی‌شد. احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد، از خداوند برای رفع شرم استمداد کردم و صدقه ای در نظر گرفتم و پس از نماز مجدد خوابیدم.

وی در جواب به این پرسش که آیا مرحوم هاشمی، بعد از مشاهده این خواب، این اتفاق را با شما مطرح کردند یا خیر، پاسخ داد: بله اتفاقا چون با آقای مرعشی در سفر بودند، این موضوع مطرح شده بود، که بنده بعدا اطلاع پیدا کردم، اما مثل اینکه در آن زمان خیلی به این موضوع توجه نکرده‌بودند.

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • از افراطی ترین یگان رژیم صهیونیستی چه می دانیم؟
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!