Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین عباسی روز دوشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نرجس این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: علم و ایمان دو بال پرواز انسان هستند و همراهی این دو اصل مهم است که دانش آموزان می توانند آینده کشور را بسازند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهد و دلاورمردان هشت سال جنگ تحمیلی، با رشادت و از خودگذشتگی، نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند و همه موظفند تا یاد شهیدان را برای امتداد مسیر رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کسب علم بدون تربیت انسان را به تعالی نمی رساند
امام جمعه شهرستان پیشوا نیز در این مراسم گفت :در کنار کسب علم، انسان به تربیت نیز نیاز دارد و در اصل علم بدون تربیت، انسان را به تعالی نمی رساند.
حجت الاسلام روح الله باقری با اشاره به نقش مهم خانواده در تربیت دانش آموزن گفت: خانواده، مکمل تربیت دانش آموزان است و والدین موظفند تا با قرار دادن فرزندان خود در مسیر اهل بیت، آینده اخلاقی آنان را تضمین کنند.


هویت ملت ایران به خون شهیدان وابسته است
فرماندار شهرستان قرچک نیز در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، سنگر تعلیم و تربیت را با سنگر مبارزه حق علیه باطل پیوند زده و ثابت کردند که در سایه ایمان و عمل صالح، می توان قله های ترقی و تعالی را طی کرد.
بهمن خطیبی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ارتقاء علمی دانش آموزان می باید در کنار تعالی و پیشرفت در حوزه پرورشی مورد توجه قرار گیرد چرا که بدون علم بدون تربیت، انسان را به کمال نمی رساند.


به گزارش ایرنا، همزمان با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت، بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز با حضور در کلاس های درس، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
بر این اساس، بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در شهرستان ورامین، بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در شهرستان قرچک، بیش از ۶۰ هزار دانش آموز در شهرستان پاکدشت و بیش از ۱۷ هزار دانش آموز در شهرستان پیشوا در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
تهرام/۷۲۵۴ //۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا ورامین قرچک هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند