Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلبستگی و صمیمیت مرد به مادرش نه تنها ایرادی ندارد بلکه نشانه سلامت عاطفی ا. و ست. اگر این رابطه از نوع متعادل خودش باشد به این ترتیب مرد عشق، احترام و محبت را به بهترین شکل به همسرش ارائه می‌دهد. در این حالت فرد وابسته به خانواده فقط در مواردی خاص برای حل مشکلات به سراغ خانواده می‌رود و برای تصمیم بهتر، از آن‌ها حمایت فکری و کاری می‌گیرد، اما وابستگی عاطفی زمانی نامطلوب و مشکل‌ساز می‌شود که این رابطه، استقلال، اظهارنظر و خلاقیت را از مرد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توصیه‌هایی برای مدیریت چنین شرایطی
حضور بزرگ‌تر‌ها و تجربه آن‌ها همیشه برای افراد ارزشمند بوده، اما در برخی موارد در زندگی‌های امروزی بزرگ‌تر‌ها ناخواسته به جای پیوستگی، باعث اختلاف و گسستگی بین زوج‌های جوان می‌شوند. همسر چنین مردی بودن کار راحتی نیست، اما راه‌هایی برای درک بهتر و مقابله با این شرایط وجود دارد که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.


پیشنهاد قطع رابطه ندهید
قبول کنید قبل از شما، مادرش در زندگی او بوده است. پیشنهاد قطع ارتباط با مادرش بدترین راهکاری است که پیش می‌گیرید چرا که این موضوع باعث موضع‌گیری و لجاجت بیشتر وی خواهد شد. با قرار دادن همسر در شرایطی که بین شما و مادرش یکی را انتخاب کند، احتمالا بازنده شما هستید.


بیش از حد حساسیت نشان ندهید
جبهه‌گیری نکنید، منصف باشید و این نیاز همسرتان را درک کنید. بدگویی از خانواده همسر موجب سلب اعتماد او به شما می‌شود. به وابستگی شوهرتان با خانواده‌اش بیش از اندازه حساسیت نشان ندهید.


از وابستگی شوهرتان انتقاد نکنید
در جایی‌که همسرتان به طور مستقل درباره موضوعی اظهار نظر می‌کند حتما وی را تحسین و تشویق کنید. در ضمن هرگز به طور مستقیم از وابستگی همسرتان انتقاد نکنید، چون به‌طور معمول در برابر انتقاد مستقیم شما احساس حقارت می‌کند و به جای حل مشکل، مقاومت و از خود دفاع می‌کند.
نتایج این وابستگی را یادآور شوید: جنبه‌هایی را که این وابستگی به ضرر زندگی تان تمام می‌شود شناسایی کنید. با گفت و گویی آرام و در نهایت احترام به خانواده‌اش، نتیجه منفی وابستگی‌اش را به او یادآور شوید.   منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: همسر همسرداری وابستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

رئیس دانشگاه تهران با صدور احکامی همسر رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور را به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشکده خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات