Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها به دنبال بهتر کردن وضعیت آکادمی شان هستند.

طرفداری- مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه در راستای برنامه‌های تیم، برای توسعه فعالیت‌های آکادمی پرسپولیس صبح امروز با گابریل کالدرون پلگرینو، فرزند سرمربی پرسپولیس و مدیر فنی آکادمی فوتبال باشگاه رئال بتیس دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلگرینو که دارای مدرک لیسانس حرفه‌ای مربیگری از یوفا است و به عنوان مدرس فیفا و مدرس در لالیگای اسپانیا نیز حضور دارد و فعالیت می‌کند، در جریان سفر خود به تهران، از امکانات باشگاه، به ویژه ورزشگاه درفشی فر بازدید خواهد داشت. دو طرف امروز دوشنبه درباره راهکارهای توسعه فوتبال به ویژه در رده‌های پایه بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین مقرر شده است؛ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همراه با مسوولان آکادمی فوتبال پرسپولیس، در آینده در جریان سفری به اسپانیا، بازدیدی از آکادمی فوتبال رئال بتیس داشته باشند. بنابر اعلام پلگرینو، مربیانی از ژاپن، چین، آمریکای جنوبی، عربستان، انگلیس و آفریقا دوره‌های مربیگری در آکادمی فوتبال رئال بتیس را پشت سر گذاره‌اند یا در حال آموزش هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم