Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آتیلا حجازی با اشاره به دربی پایتخت که در نهایت با برد پرسپولیس همراه شد، گفت: متأسفانه شاهد بازی خوبی نبودیم و این یکی از بدترین دربی‌ها بود. در هر دقیقه یک نفر روی زمین می‌افتاد و این مسابقه از لحاظ فنی چیزی نداشت. استقلال در مجموع 90 دقیقه حدود 10 تا 15 دقیقه بد نبود، اما در مجموع باز هم شاهد یک بازی ضعیف از سوی این تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پنالتی هم به دست آمد که اگر گل می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد. در کل فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود.

اخبار ورزشی- وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با انتقادهایی که از کادر فنی استقلال صورت گرفته است، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا همه سراغ سرمربی می‌روند و کسی از بازیکنان حرف نمی‌زنند. استقلال از خط دروازه تا خط حمله بازیکن طراز اول و باکیفیت ندارد، من نمی‌دانم چرا سیدمهدی رحمتی را رد کردند. این بازیکن پسر خاله من نیست، اما با چه توجیهی رحمتی را از دست دادند؟ چرا در خطوط دفاع، هافبک و حمله این همه بازیکن اسمی جدا شدند؟ افرادی که استقلال را برای فصل جدید بستند وحشتناک‌ترین خیانت را به این باشگاه کردند. واقعاً این بازیکنان با چه استدلالی جذب استقلال شدند؟ اگر چشم بسته برای استقلال بازیکن جذب می‌شد، قطعاً نفرات بهتری نسبت به این بازیکنان به خدمت گرفته می‌شدند.

حجازی با بیان اینکه استقلال با این بازیکنان با نتیجه 2 بر صفر از همه تیم‌ها عقب است، تصریح کرد: من دلم برای استقلال می‌سوزد و تا حالا این تیم را اینقدر ذلیل ندیده بودم. استقلال تاریخ بزرگی در فوتبال ایران دارد و این تیم نیاز به بازیکنان بزرگ دارد. اینجا آزمایشگاه نیست که بازیکنان ضعیف بیایند و تیم به این روز بیفتد. استقلال سه بازیکن بزرگ ندارد که بازیکنان دیگر از آنها حرف شنوی داشته باشند. تیم فعلی بدون شک از لحاظ فوتبالی بی‌شخصیت‌‌ترین تیم تاریخ استقلال است.

وی خاطرنشان کرد: اول فصل می‌شنیدم که فلان بازیکن برای استقلال شرط می‌گذارد که چهار میلیارد بگیرد یا شرط می‌گذارد که فلان بازیکن باید از تیم برود. شما در چه حدی هستید که برای استقلال تعیین تکلیف می‌کنید؟ من از همان زمان که این چیزها را شنیدم، گفتم که فاتحه استقلال خوانده است. استقلال و پرسپولیس جایگاه خاصی در فوتبال ایران دارند و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید کیفیت بالایی داشته باشند. الان واقعاً کدام بازیکن می‌خواهد شرایط را برای استقلال تغییر بدهد؟

حجازی با بیان اینکه استقلال جایی برای حمایت باقی نگذاشته است، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به ما می‌گویند حمایت کنید، مگر می‌شود کورکورانه از تیم حمایت کرد؟ اگر استقلال خوب بازی کند و بدشانسی بیاورد باز هم می‌توان صبر کرد، اما این تیم هیچ حرفی برای گفتن ندارد. استقلال در این فصل با این بازیکنان به هیچ‌جا نمی‌رسد و حتی پنجم هم نمی‌شود. حتی اگر گواردیولا هم به استقلال بیاید چیزی تغییر نمی‌کند. مربی نیاز به ابزار دارد، اما متأسفانه استقلال بازیکن بزرگ و باکیفیت ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دربی استقلال حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند