Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:13:48 GMT

پوگبا برای محافظت از خود، سگ نگهبان خرید + عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۹۷۵۷

پوگبا برای محافظت از خود، سگ نگهبان خرید + عکس

پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای محافظت از خود اقدام به خرید یک سگ نگبهان گرانقمیت کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای محافظت از خود اقدام به خرید یک سگ نگهبان به قیمت 15 هزار پوند کرد تا به نوعی خود را از دست هوادارانی که اخیراً بابت عملکرد وی عصبانی بودند، ایمن نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ این سگ که از نژاد روتوایلر است را از مرکز تخصصی آموزش سگ‌های نگهبان واقع در شهر لسترشایر که در مرکز انگلیس واقع شده، خریداری کرده است.

مارکوس رشفورد و فیل جونز نیز از دیگر هم‌تیمی‌هایی پوگبا هستند که آنها هم از این مرکز آموزش سگ‌های نگهبان، برای خود سگ نگهبان تهیه کرده‌اند.

پوگبا که در این تابستان به شدت شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد بر سر زبان‌ها بود، در نهایت در این تیم ماند اما برخی هواداران این تیم انگلیسی از عملکرد و رفتار وی در زمین راضی نیستند.

راموس: درهای رئال مادرید همیشه به روی پوگبا باز است/ مردم گاهی اوقات من را بد قضاوت می‌کنندواکنش پوگبا به توهین‌های نژادپرستانه برخی هواداران منچستریونایتد

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پل پوگبا منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل پوگبا منچستریونایتد پل پوگبا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟