Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: بالاترین تهدید امروزی دشمنان، تهدید از طریق فضای سایبری بوده و باید بیش از پیش مراقب آسیب‌های احتمالی استکبار با تکیه بر قابلیت‌های این بخش بود.

به گفته وی دشمن به شدت از مقاومت انقلاب اسلامی خسته شده و در تلاش است به هر طریق ممکن به مراکز مهم و حیاتی کشور آسیب وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: دشمنان در پیگیری حملات خود در جبهه‌های مختلف در پی وارد آوردن ضربات مهلک به بخش‌های حیاتی جامعه هستند تا در ادامه پیامدهای محسوسی در زندگی و طرز رفتار ملت ایجاد کرده و مانور رسانه‌ای خوبی در قبال آن انجام دهند.

کریمیان ادامه داد: با درایت مسئولان و مردم، صفوف مستحکمی در مقابل حملات گسترده و لایه لایه مجازی دشمنان ایجاد شده و دشمنان آرام آرام از دستیابی به موفقیت در این بخش نیز ناامید شدند.

وی در ادامه به جنگ سخت اقتصادی دشمنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کشور باید به استقلال اقتصادی برسد، چرا که هر ملتی از این مهم دور بماند به استقلال سیاسی نیز دست نخواهد یافت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دستیابی به شعار رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تلاش عمومی و همه جانبه مردم و مسئولان را می‌طلبد، افزود: نسخه شفابخش موفقیت اقتصادی در بیانات رهبری به خوبی تبیین شده و در صورت عمل به این منویات می‌توان افق روشنی را در توسعه اقتصادی شاهد شد.

کریمیان یادآور شد: دشمنان با سوء استفاده از شرایط کنونی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند تا در فازهای مختلف به ارکان نظام آسیب بزنند.

به تعبیر وی مردم داری و تکریم مردم باید به اولویت اول مسئولان تبدیل شود، چرا که افتخار نظام به خدمتگذاری آن بوده و چنانچه از این روحیه مردمی فاصله گرفته شود، مردم نیز از نظام فاصله خواهند گرفت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مدیران باید در تمامی شرایط خدمت به مردم را به عنوان یک اصل قبول داشته باشند، افزود: مسئولان باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشند که خود از بطن جامعه برخاسته و فرزندان ملت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن شناسی، رصد و پایش اقدامات دشمن و انجام اقدامات پدافندی جزو اولویت‌ها بوده تا آسیب‌پذیری‌ها به خوبی شناسایی شده و صیانت از آرمان‌ها و استقلال کشور به خوبی انجام پذیرد.

به گفته کریمیان ایران اسلامی به هیچ عنوان به دنبال جنگ نبوده و هیچ موقع جنگی را شروع نکرده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: انقلاب اسلامی در حال حاضر به قدرت بازدارندگی مطلوبی دست یافته تا دشمنان از گزینه روی میز خود به نام جنگ نظامی چشم پوشی کرده و به موفقیت اهداف خود در حملات اقتصادی و جنگ روانی امید داشته باشند؛ غافل از این که با هوشیاری مردم تیر دشمنان دوباره به سنگ خواهد خورد.

کد خبر 4726408

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل مقاومت اسلامی حملات سایبری هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، معاونین استانداران خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و جمعی از بازیگران مرز، ضمن بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های شرق کشور در ریل و جاده حتما در ارتباط ما با افغانستان موثر خواهد بود، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های شرق کشور را بتوانیم در دستور کار مشترک بگذاریم، سبب افزایش همکاری‌ها خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر بتوانیم عقبه ترانزیت در شرق کشور و استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان درست بکنیم، در تعامل فی مابین و در تنظیم نقش‌ها تاثیر خواهد داشت و بسیار کیفیت خواهد بخشید.

وی بیان کرد: خراسان رضوی می‌تواند به دلایل مختلف از جمله ظرفیت تولید بالا، به عنوان پیشانی اجرای سیاست‌های کشور در مورد افغانستان در نظر گرفته شود.

نظری افزود: تلاش ما در طول عمر دولت در استان این بوده است که در وهله اول هماهنگی‌های لازم فی مابین ایران و افغانستان در مرز دوغارون بوجود بیاید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در سالم‌سازی‌ها، ارتقاء شرایط کیفی و کمیت‌ها، تغییرات خوبی اتفاق افتاده است. لذا مسائل رو به پیشرفت است که همینطور هم ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ در این نشست با حضور حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از فرماندار شهرستان تایباد به جهت تسهیل در افزایش تردد ناوگان حمل و نقل تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است