Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان طارم گفت: ستاد عتبات عالیات و اوقاف و امور خیریه، دو موکب شناسنامه‌دار در شهرستان هستند و جمع‌آوری نذورات نیز صرفا توسط این دو موکب در شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، جلیل جزونقی در جلسه ستاد اربعین شهرستان طارم، اظهار کرد: امسال با توجه به تدابیر اندیشیده شده و بسترسازی‌های صورت گرفته توسط دولت، شاهد حضور خیل عظیمی از عزاداران در کربلای معلی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجتماع عزاداران حسینی را بزرگ‌ترین اجتماع عظیم شیعیان عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با این اجتماع شاهد اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ شیعی در جهان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان طارم، نقش و جایگاه مردم در مدیریت امور عمومی به‌ویژه مراسم مذهبی را مهم خواند و افزود: مراسم عزاداری باشکوه استان در ایام محرم با مدیریت مطلوب مردمی انجام می‌شود؛ لذا باید به این ظرفیت بزرگ توجه ویژه وجود داشته باشد.

جزونقی با تاکید بر این‌که مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی برای مردم است، ادامه داد: صرفا برگزاری جلسات جهت ایجاد زیرساخت‌ها به نحو مطلوب و جمع‌آوری نذورات مردمی است.

این مسئول تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات و اوقاف و امور خیریه دو موکب شناسنامه‌دار در شهرستان هستند و جمع‌آوری نذورات نیز صرفا توسط این دو موکب در شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که با توجه به هجمه‌ها علیه اسلام، احیای این دین مقدس وظیفه همه ما در برهه فعلی است، افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین راهپیمایی دنیا با عشق و علاقه جهت زیارت اباعبدالله‌الحسین (ع) برگزار و به صورت آنلاین در کل دنیا پخش می‌شود؛ لذا هر کس در حد توان و به خاطر عشق و ارادت به امام حسین (ع) می‌تواند به زائران اربعین حسینی کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني ستاد عتبات عالیات زنجان نذورات طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: بدنبال شکایت این اداره و در پی اخطار مکرر به یکی از واحدهای غیر مجاز جمع آوری ضایعات در شهر خواف و توجه نداشتن به اخطارها و رفع نواقص لازم متصدی این واحد همزمان با هفته زمین پاک ( هفته اول اردیبهشت) با حکم دادگاه به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم شد.    سعید شفیعیان افزود: اداره حفاظت محیط زیست خواف ضمن اخطار به واحدهای غیر مجاز جمع آوری پسماند از آنها برای رفع نواقص تعهد می گیرد ولی برخی از این واحدها نسبت به اجرای تعهد کوتاهی می کنند   وی ادامه داد: به این منظور شکایتی از یک واحد جمع آوری پسماند این شهرستان در مرجع قضایی ارایه و متصدی با رای قاضی به رفع نواقص و تحمل حبس محکوم شد.   شفیعیان اظهار کرد: با عنایت به تعریف واحدهای جمع آوری ضایعات در ردیف ۲۴ آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، دستگاههای ذیل این آیین نامه باید در جهت ساماندهی این مشاغل طبق درخواست و انتظارات مردمی فعال تر عمل کنند.   خواف با یک میلیون هکتار وسعت از وسیع‌ترین عرصه‌های طبیعی در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی برخوردار و دارای یک منطقه حفاظت شده، یک تالاب ملی و ۲ منطقه شکار ممنوع است.   عرصه‌های طبیعی خواف از نظر حیات وحش جانوری، زیستگاه گونه‌های تحت حمایتی چون پلنگ ایرانی، قوچ و میش وحشی، آهو، فلامینگو و حواصیل و تعدادی دیگر گونه‌های نادر پرندگان و حیات وحش است.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.      

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است