Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه ایران گفت که عناصر تندرویی در داخل آمریکا وجود دارند که خواهان بسته ماندن درهای دیپلماسی با ایران هستند.
وزیر خارجه ایران در گفت و گو با شبکه آمریکایی سی ان ان که بخش کوچکی از آن امروز (دوشنبه) منتشرشده و بخش کامل آن امشب پخش می شود، در پاسخ به این سوال که " گفته اید رئیس جمهوری آمریکاقصد بستن درهای مذاکرات(دیپلماسی) را دارد، منظورتان چیست؟ گفت: تنها دلیلی که آنها بار دیگر(موضوع تحریم) بانک مرکزی ایران را مطرح کردند، ناممکن ساختن مذاکره است به نحوی که کار را برای این رئیس جمهور کنونی و یا جانشین وی جهت حذف نام آنها (بانک مرکزی – صندوق توسعه ملی–شرکت اعتماد تجارت پارس)ازفهرست تحریم ها بسیار دشوار می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اکنون موانع بسیار بلند هستند و فکر می کنم افرادی که این موضوع را به رئیس جمهور ترامپ ارائه و پیشنهاد کردند خواستار بسته شدن درهای مذاکرات (دیپلماسی) هستند.در زمان ریاست جمهوری وی و حتی پس از اتمام ریاست جمهوری او.
قرار است مشروح این مصاحبه روز دوشنبه (امروز) ساعت ۱۸ به وقت لندن و ۱۳ به وقت نیویورک از این شبکه تلویزیونی پخش شود.
وزیر خارجه ایران اوایل هفته جاری برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شده است.
برچسب ها: وزیر خارجه ایران ، ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر خارجه ایران ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی