Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر دوشنبه در نشست خبری اجلاس راه ابریشم با بیان اینکه برگزاری اجلاس راه ابریشم را با توجه به همه معادلات سیاسی و تحریم های کشور ایران با حضور ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی در ایران و همدان به فال نیک می گیرم و آن را یک موفقیت بزرگ می دانیم، گفت: نتایج کوتاه مدت این همایش بین المللی در صدر اخبارقرار گرفتن همدان برای مدت ۷ روز برای ما یک برند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همدان شهری بزرگ با پیشینه تاریخی غنی است، گفت: جاذبه های گردشگری همدان فرصتی را مهیا می کند که همدان را به میهمانان خارجی و داخلی بیشتر معرفی کنیم.

گردان با بیان اینکه باید در حاشیه برگزارش اجلاس ظرفیت های سرمایه گذاری همدان را به میهمانان اجلاس معرفی کرد، گفت: خبرنگاران باید از فرصت استفاده کرده و مجموعه را در معرفی بیشتر همدان کمک کنند.

رئیس شورای شهر همدان با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواستار کمک آنها در این زمینه شد و گفت: اهداف بلند ما از برگزاری این اجلاس آن است که مسئولان سینی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از همدان که خواسته مردم همدان است را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 4726488

منبع: مهر

کلیدواژه: اجلاس جاده ابریشم شورای شهر همدان هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند بازگشایی مدارس ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان