Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود شهرکی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: این دفاتر که با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی خریداری شده از امروز برای توزیع در بین دانش آموزان شهری، روستایی و عشایری در اختیار مدارس قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سهمیه دانش آموزان زیر پوشش نهادهای حمایتی نیز در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته که در بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، سهمیه استان از دفاتر دانش آموزی با نرخ دولتی را ۴۰۰ هزار جلد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۳ هزار جلد به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اختصاص یافته است.

شهرکی همچنین قیمت هر جلد دفترچه ۱۰۰ برگ با نرخ دولتی را چهار هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: دفاتر ۸۰ برگ نیز با قیمت سه هزا و ۴۰۰ تومان، ۶۰ برگ دو هزار و ۵۰۰، ۵۰ برگ دو هزار و ۱۰۰ تومان و ۴۰ برگ با هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می شود.

وی همچنین به طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در این طرح بر واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و نوشت افزار نظارت جدی خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از پنجم شهریور آغاز و تا ۱۰ مهرماه نیز ادامه دارد.

کد خبر 4726471

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند بازگشایی مدارس ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند