Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛پانزدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام وحدت و دوستی که با حضور 412 کاراته کا از 12 کشور به مدت 3 روز در ارومیه آذربایجان غربی برگزار شد، شب گذشته با قهرمانی تیم ایران و کسب 2 مدال طلا و 1 برنز کاراته کاهای شایسته قزوینی خاتمه یافت.در پایان این رقابتها که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، تیم ایران با کسب 14 مدال طلا، 10 نقره و 27 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ترکیه با 2 طلا، 4 نقره و 4 برنز نایب قهرمان شد و تیم های قزاقستان و آذربایجان با 2 طلا، یک نقره و 3 برنز سوم شدند.
ازبکستان با 2 نقره پنجم شد و تیم های عراق و ارمنستان هر کدام با یک نقره و یک برنز در مکانم ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.
در روز سوم و آخر پیکارها، مبارزات رده سنی بزرگسالان برگزار شد که امیررضا میرزایی و بهمن عسگری موفق شدند بترتیب در اوزان 67- کیلوگرم و 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند و علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش قزوینی در وزن 75 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.اسامی نفرات برتر کاراته استان قزوین در این رقابت ها بدین شرح است:

وزن ۶۷- کیلوگرم: ۱. امیررضا میرزایی(قزوین) از ایران ۲. حامد رستمی از ایران ۳. ابیل منصور باتیرگلی از جمهوری آذربایجان و مرتضی نعمتی از ایران وزن ۷۵- کیلوگرم: ۱. بهمن عسگری(قزوین) از ایران ۲. مهدی شه گل از ایران ۳. علی اصغر آسیابری(قزوین) از ایران و علی اسیز از ترکیه

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایران جدول عراق مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور