Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاپایی مشارکت و تعلیم و تربیت را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: هم اکنون شاهدیم که ۱۱۴ مدرسه خوزستان که در سیل دچار آسیب شدند به طور کامل بازسازی شده و آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رسول پاپایی» امروز (دوشنبه 1 مهر) در آیین بازگشایی مدارس، با حضور در هنرستان دخترانه حضرت آمنه (س) اهواز، ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، آغاز گشایش مدارس را تبریک گفت و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار کرد :سه استان در کشور دچار بلاهای طبیعی و سیل شدند اما با همت و تلاش مسئولان خوزستانی، کلاس های درس در اهواز و مناطق سیل زده برای امروز آماده شد و دانش آموزان با فراغ خاطر و خیال راحت مشغول به تحصیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش بخش عمده ای از این آمادگی را در ستاد وزارتخانه و تلاش های مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد و افزود: هم اکنون شاهد آن هستیم که ۱۱۴ مدرسه ای که در سیل دچار آسیب شدند بازسازی شده و آماده هستند البته به جز ۶ مدرسه ای که جزء طرح های ملی و بزرگ هستند که مقرر شد تا  دی و یا اسفند ماه به بهره برداری برسند.

 

وی به مدرسه عشایری که تمام دانش آموزانش در کنکور قبول شده اند اشاره کرد و ادامه داد :درست است امکانات مهم است اما این موضوع نشان می دهد که معلم و مدرسه ۲۰ درصد تاثیر دارند و مابقی بستگی به تلاش و همت دانش آموزان دارد.

 

وی مشارکت و تعلیم و تربیت را یک وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: در قانون شوراهای آموزش و پرورش تاکید شده همه دستگاه ها و ۱۷ وزارتخانه و سازمان بزرگ موظف هستند به تعلیم و تربیت کمک کنند.

 

پاپایی اضافه کرد :امیدواریم به برکت این تمرین ملی در خوزستان که مهر امسال با وجود کمبود ۱۶ هزار معلم در خوزستان، دانش آموزی بدون کلاس وجود نداشته باشد.

 

وی تاکید کرد: هم گرایی و هم افزایی بین مجموعه  آموزش پرورش باید نمونه ای باشد برای دیگر دستگاه ها تا به کمک آموزش و پرورش بیایند و بتوانیم این بار سنگین تعلیم و تربیت را برداریم و شاهد آینده ای زیبا برای ایران باشیم .

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس مسجد رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل حسن روحانی بازگشایی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد