Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ۵۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» رسیده است.

وحید نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» از شرکت ۵۶۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور در این جشنواره خبر داد و افزود: این آثار با حضور پنج داور ملی و سه کمک داور بررسی و ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس حوزه هنری خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۶۰ هنرمند آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند، ۱۰ نفر از این تعداد را هنرمندان خراسان شمالی معرفی کرد و اظهارداشت: از مجموع ۵۶۰ اثر رسیده، ۴۰۳ اثر در بخش کارتون و ۱۶۰ اثر در بخش کاریکاتور است.

 

دبیر اجرایی دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی»، داوران این جشنواره را «علی پاک‌نهاد»، «جلال پیرمرزآباد»،«محمود ضیایی»، «حمیدرضا مسیبی» و «عباس ناصری» معرفی کرد و افزود: «حسین طاهرپرستار»، «سالار عشرت‌خواه» و «نینا طافی» نیز به عنوان کمک داور، پنج داور ملی این رویداد را همراهی می کنند.

 

نمازی با بیان اینکه نشست داوری این جشنواره در تهران برگزار شده است، گفت: دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با محوریت جوان ایرانی و نقش او در مدیریت و اقتصاد کشور نیمه نخست آبان ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ موضوعات جشنواره در بخش کارتون، جوان ایرانی؛ گره‌گشای دوره‌های سخت، جوان ایرانی؛ فرصتی برای ارتقاء و کارآمدی مدیریت کشور، جوان ایرانی؛ خودباور، پر انرژی، باامید، مبتکر و نوآور، بااستعداد، هوشیار و آگاه، جوان ایرانی؛ پیش‌ران و محور حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه، جوان ایرانی؛ پرتلاش، جوانمرد، غیرتمند، باگذشت و ایثارگر، حل مشکلات کشور؛ اعتماد به جوان ایرانی و امید به نیروی جوانی و جوان ایرانی؛ کارآفرین، اشتغال زا و حامی تولید ایرانی است.

 

همچنین موضوع بخش کاریکاتور نیز چهره استاد بهمن عبدی کارتونیست و کاریکاتوریست پیشکسوت است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد بندرعباس دفاع مقدس اردبیل بازگشایی مدارس وحید نمازی جشنواره کاریکاتور اکبر عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»