Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس که مقارن با اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی مدارس در سراسر کشور است، نهمین "زنگ دانش آموز شهید" زده شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس که مقارن با اول مهرماه و روز بازگشایی مدارس در سراسر کشور است، نهمین زنگ دانش آموز شهید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم زنگ دانش آموز برنامه‌ای فرهنگی است که هر ساله به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران و با هدف پاسداشت یاد 36 هزار دانش آموز شهید کشور و دانش‌آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مراسم با شعار «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز» امروز؛ دوشنبه اول مهرماه توسط شهردار تهران در گلزارشهدای بهشت زهرا(س) نواخته شد. فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش‌آموزی خود، آموزگاران امروز بشریت شدند از دیگر اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.

پیگیری موضوع حذف واژه "شهید" از معابر شهری توسط بنیاد شهید

پرواز کبوتران  سپید به صورت نمادین  به تعداد دانش آموزان شهید مدفون در گلزار شهدای تهران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با در مهدیه شهدا (سالن دعای ندبه) واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

انتهای پیام/

 

مراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهیدمراسم زنگ دانش آموز شهید R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است