Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:47:49 GMT

ثبت جهانی اثری از همدان خواسته همدانی‌هاست

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۳۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اصحاب رسانه به همراه مسئولان استان همدان ظرفیت های سرمایه گذاری همدان را به میهمانان اجلاس راه ابریشم معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، کامران گردان ظهر دوشنبه یکم مهرماه در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان، با بیان اینکه برگزاری اجلاس راه ابریشم با توجه به همه معادلات سیاسی و تحریم های کشور ایران با حضور 14 کشور اروپایی و آسیایی در ایران و همدان را به فال نیک می گیریم و آن را یک موفقیت بزرگ می دانیم، افزود: نتایج کوتاه مدت این همایش بین المللی درصدر اخبار قرار گرفتن همدان برای مدت 7 روز برای ما یک برند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همدان شهری بزرگ با پیشینه تاریخی غنی است، عنوان کرد: جاذبه های گردشگری همدان فرصتی را مهیا می کند که همدان را به میهمانان خارجی و داخلی بیشتر معرفی کنیم.

گردان با بیان اینکه باید در حاشیه برگزارش اجلاس ظرفیت های سرمایه گذاری همدان را به میهمانان اجلاس معرفی کرد، ادامه داد: خبرنگاران باید از فرصت استفاده کرده و مجموعه را در معرفی بیشتر همدان کمک کنند.

رئیس شورای شهر همدان با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواستار کمک آنها در این زمینه شد و گفت: اهداف بلند ما از برگزاری این اجلاس آن است که مسئولان سینی برندینگ، ایجاد دفتر یونسکو در همدان و ثبت جهانی اثری از همدان که خواسته مردم است را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان