Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه های معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: راه اندازی رادیو- تاکسی با همکاری صدا و سیمای استان اردبیل در حال برنامه ریزی است.

او افزود: از طریق رادیو گردشگری می توان شعارهای گردشگری، جاذبه ها و اخبار مرتبط را به مسافران، شهروندان و گردشگران اطلاع رسانی کرد و هر  تاکسی به عنوان یک رسانه گردشگری عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: در سال گذشته به صورت جدی معاونت گردشگری به دنبال بازاریابی و تبلیغ و معرفی قابلیت های گردشگری بوده و امسال نیز آموزش کاربران به صورت جدی دنبال می شود.

فرشی گفت: با توجه به وجود پتانسیل های متعدد در گردشگری استان اردبیل، ضروری است اقتصاد گردشگری اردبیل مورد توجه ویژه قرار گیرد و این مهم نیازمند احصا اطلاعات و آمار دقیق است.

او با بیان اینکه احصا اطلاعات اقتصادی مراکز اقامتی و گردشگری در دستور کار معاونت قرار گرفته است، افزود: گردشگری محور نخست توسعه استان است و توجه به اقتصاد این حوزه باید در بین اقشار مختلف نهادینه شود.

انتهای پیام/ع

گردشگری محور نخست توسعه استان اردبیل است

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود