Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@21:55:29 GMT

زیرآبی مرگبار داماد در جلسه خواستگاری! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۶۴۴

زیرآبی مرگبار داماد در جلسه خواستگاری! +فیلم

رویداد۲۴ قرار بود تعطیلات رویایی استیون وبر جونیور در تانزانیا، به شکل خاطره انگیزی به پایان برسد. اما، یک اتفاق غیرمنتظره، همه چیز را خراب کرد. این شهروند آمریکایی به همراه دختر مورد علاقه‌اش، کنشا آنتونی، به تانزانیا رفت تا آنجا به شکل غیرمعمولی از او خواستگاری کند.

استیون با در دست داشتن برگه‌ای زیر آب رفت تا از کنشا، که پشت شیشه ایستاده بود، خواستگاری کند، اما پس از اینکه از کنشا درخواست ازدواج کرد، قبل از آنکه جواب وی را بشنود غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات مرگ این شهروند آمریکایی اعلام نشده، اما روز جمعه، کنشا، متن تاثیرگذاری درباره او در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

کنشا خطاب به استیون نوشت: «تو هیچ گاه از آن اعماق بازنگشتی، از این رو، هیچ گاه جواب من را نشنیدی. "بله، بله، یک میلیون بار بله، با تو ازدواج خواهم کرد".»   تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در فیلمی که کنشا از لحظه خواستگاری منتشر کرد و بیش از یک میلیون بازدید داشت، استیون، در حالی که برگه‌ای در دست دارد، زیر آب دیده می‌شود. روی این برگه نوشته شده است: «من نمی‌توانم به اندازه کافی نفسم را نگه دارم تا همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را به تو بگویم. اما همه چیز‌هایی که در تو دوست دارم را هر روز بیشتر دوست می‌دارم!» استیون سپس، صفحه دوم برگه را به کنشا نشان می‌دهد که روی آن درخواست ازدواج نوشته شده است. صدای خنده‌های کنشا نیز شنیده می‌شود.  

کنشا گفته است استیون را در آن دنیا پیدا و با او ازدواج خواهد کرد. برچسب ها: رویداد24 ، خواستگاری ، خواستگاری در اعماق آب ، داماد غرق شده ، خواستگاری مرگبار ، فیلم روز ، فیلم دیدنی ، کلیپ روز ، کلیپ دیدنی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خواستگاری فیلم روز فیلم دیدنی کلیپ روز کلیپ دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل