Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز آیین افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان در روستای اسماعیل آباد جوپار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز آیین افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان در روستای اسماعیل آباد جوپار برگزار شد.

 سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشور ایران آغاز کرد است و در کنار آن جنگ سیاسی و روانی را نیز دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوگاه مقاومت، نظام جمهوری اسلامی ایران است که در مقابل اردوگاه استکبار جهانی قرار دارد،و شاهد تقابل میان تفکرات دو اردوگاه که یکی اسلام ناب محمدی و دیگری لیبرال سرمایه‌داری است هستیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا مطرح کرد: همان‌ گونه که آمریکا قابل اعتماد نیست اروپا نیز قابل اعتماد نبوده و اهداف آن ها یکی است، با توجه به اینکه اسلام ناب ایدئولوژی آنها را نشانه گرفته است از این رو رفتار آن ها با ایران تغییر نمی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: باید با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، همان گونه که حضرت اباعبدالله(ع) در سال 61 مقابل دشمنان اسلام ایستاد.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند وظیفه دارند تمام تلاش خود را بکنند تا الگوی تمدن اسلامی محقق شود، ابراز داشت: نتیجه اقداماتی که در مناطق محروم توسط سپاه، کمیته امداد و دیگر نهادها انجام می‌شود باید الگو شود.

بدهی 34 هزار میلیاردی دولت به قرارگاه خاتم الانبیا(ص)

سردار ابوحمزه ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه نزدیک به 34 هزار میلیارد تومان از دولت طلب‌کار است، با این وجود در صحنه حاضر است و برای رفاه محرومین بیشترین تلاش را می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد:  سپاه پاسداران این فرموده امام راحل مبنی بر «یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم» را سرلوحه کار خویش قرار داده است، خدمت به محرومین را وظیفه خود دانسته و آماده کمک رسانی است.

حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در ادامه عنوان کرد: با توجه به انتظاری که مردم ایران از سپاه و بسیج برای رفع محرومیت زدایی در کشور دارند، اقدامات زیادی برای تحقق این امر در استان انجام شده است.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر میلیاردها تومان هزینه صرف امور عمرانی در کشور شود اما نسبت به محرومین و حقوق آن ها بی توجه باشیم، هیچ سودی برای انقلاب ندارد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان اظهار داشت: در راستای سیاست های ابلاغی سپاه و بسیج در جهت رفع محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان پروژه هایی کوچک و زود بازده در مناطق محروم و صعب العبور انجام شده است.

پاداش ادامه داد: فعالیت های عمرانی انجام شده در این مناطق توسط گردان های رزمی، قرارگاه قدس که در بخش های جنوبی و شرقی با ما همکاری دارند، صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: استحکام در ساخت و سازها، توجه به کیفیت، اقتصادی بودن و پرهیز از نگاه انتفاعی به پروژه ها از دیگر خصوصیات اجرایی این طرح ها محسوب می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان یادآور شد: توجه و همت سپاه در ارتباط با محرومیت زدایی بدین معنا نیست که سپاه متولی این امر است بلکه پیگیری امورات مردم و محرومین بر عهده دولت است.

بهره برداری از ۳۴ هزار پروژه عمرانی توسط جهادگران بسیجی در کشور

پاداش ابراز داشت: مسئولان سپاه تصمیم دارند تا در کنار دولت خدمات ویژه ای برای محرومین انجام دهند در این راستا تاکنون بیش از ۳۴ هزار پروژه عمرانی کوچک و زود بازده توسط جهادگران بسیجی در کل کشور انجام شده است و بیش از ۲ هزار گروه جهادی در انجام این پروژه یاری رسانی کرده اند که بیش از ۴۵۰ گروه جهادی در استان مشغول به کار هستند.

وی افزود: با ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، سپاه در نظر دارد ۴۰ هزار پروژه عمرانی را با همکاری دستگاه های دولتی به بهره برداری برساند، لازم به ذکر است که سهم استان کرمان از این تعداد، حدود هزار و ۲۲۰ پروژه است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: تاکنون در استان کرمان بیش از ۴۵۰ پروژه تحویل داده شده و ۱۰۰ پروژه دیگر تا پایان هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

پاداش تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شد تاکنون ۲۰۷ واحد مسکونی مرمت و بازسازی شده و ۳۰ واحد نیز در حال ساخت است.

وی بیان داشت: سپاه ثارالله در نظر دارد با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بیش از ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق محروم استان توزیع کند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس ۴۰ واحد مسکونی از مجموع ۷۴۶ واحد که با کمک کمیته امداد ساخته شده، افتتاح می شود و در صورت تامین اعتبار در نظر داریم همه ۷۴۶ پروژه را در دهه فجر به بهره برداری رسانده و تحویل دهیم.

افتتاح ۷۴۶ واحد مسکونی محرومان با همکاری سپاه در استان کرمان

 یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار داشت: پروژه مسکن محرومان کمیته امداد در روستای محمدآباد جوپار سال گذشته کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: فردا تعداد دیگری از این منازل که با همکاری سپاه ساخته شده، در شهرستان بردسیر افتتاح می‌شود و تا پایان سال جاری همه ۷۴۶ پروژه مسکن محرومان در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

صادقی یادآور شد: اعتبار این پروژه‌ها توسط کمیته امداد تأمین شده و اجرای پروژه بر عهده بسیج سازند‌گی استان کرمان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید نگاه ویژه به مناطق محروم ‌داشته باشیم و در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی با همکاری بسیج سازندگی، در ارتباط با توانمند سازی خانواده‌ها انجام شده است.

صادقی گفت: در جنوب و شرق استان کرمان با همکاری بسبج سازندگی سپاه اقداماتی در زمینه اشتغال پایدار انجام شده که دو پروژه آن به صورت یک نماد در کشور مطرح است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن