Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری که ظهر دوشنبه به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین بازگشایی مدارس در مدرسه فرزانگان یاسوج حضور یافت، افزود: بنا به دستور ویژه رئیس جمهور و تاکید ایشان، پس از ترسیم شرایط استان و ارائه گزارش های متعدد به هیئت دولت تمامی وزرا و اعضای هیئت دولت با برنامه ریزی هدفمند به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مصوبه برای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده و اعضای هیئت دولت گزارشات سفرهای خود را به حضور رئیس جمهور ارائه می دهند.

کلانتری افزود: باید در راستای توسعه استان، تعاون و تعهد و همکاری داشته و با همدلی از این فرصت، به نحو مطلوب استفاده شود.

وی اظهار داشت: انسجام مطلوبی میان مجموعه دولت، نماینده ولی فقیه در استان و مردم استان وجود دارد و باید این اتحاد را حفظ کرده و برای توسعه استان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

استاندار همچنین با بیان اینکه دانش آموزان، آینده سازان جامعه هستند و باید با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای آبادانی ایران تلاش کنند، گفت: علم و دانش جایگاه والایی در نزد پیامبر داشتند و باید برای آموختن دانش، فراتر از مرزها عمل کرد.

کلانتری تصریح کرد: فرزندان استان می توانند در هر جایگاهی به ویژه مراتب علمی در جهان سرآمد باشند و موفقیتهای ما در حوزه علوم بنیادی و فناوری همه به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

استاندار با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در یک رتبه بندی و از دیدگاه موسسه تایمز از ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان است، اظهار داشت: این دانشگاه، به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور معرفی شده و در ۱۳ شاخص موفق به کسب این جایگاه شد.

کد خبر 4726595

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست دکتر موسوی رئیس دانشگاه شریف، به کشور عراق سفر کردند.

در این سفر چند روزه دکتر موسوی و هیئت همراه ایشان با محسن المندلاوی سرپرست پارلمان عراق و نایب رییس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی، رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسؤولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ ساز و کارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیات اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق، سفیر ایران دیدار و گفت ‌و گو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6097208

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!