Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:46:24 GMT

راه‌یابی ۲۱۳ اثر به جشنواره فصلی رسانه‌های یزد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۱۰۳

راه‌یابی ۲۱۳ اثر به جشنواره فصلی رسانه‌های یزد

رییس خانه مطبوعات یزد با اشاره به مشارکت مطلوب خبرنگاران از جشنواره فصلی رسانه‌های این استان، گفت: ‌تاکنون ۲۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۲۱۳ اثر تأیید و به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

به گزارش ایسنا،«فرزاد فیضی» در نشست خبری جشنواره فصلی رسانه‌های استان، هم‌افزایی ظرفیت رسانه‌ای و تولید محتوای متناسب با نیازهای جامعه را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در استان دانست و اظهار کرد: زمان اعلام شده برای آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۳۱ شهریورماه بوده و فعلا هیچ تصمیمی برای تمدید این مهلت اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تاکنون ۲۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۲۱۳ اثر تأیید و به بخش مسابقه راه یافتند.

رییس خانه مطبوعات یزد با بیان این‌ که در بخش اصلی جشنواره ۱۵۴ اثر پذیرفته شده است، گفت:‌ در این بخش ۶۵ اثر گزارشی، ۳۶ اثر مقاله و یادداشت، ۳۲ اثر مصاحبه و ۲۱ اثر عکس بودند که توسط ۵۵ شرکت کننده در سامانه ثبت اثر جشنواره بارگذاری شده است.

فیضی در ادامه با اشاره به این‌که بخش ویژه این جشنواره شامل دو قسمت «نماز در آیینه رسانه» و «رونق تولید» است، تصریح کرد:‌ در این بخش ۱۲ اثر از هشت شرکت کننده در قسمت نماز و ۲۸ اثر از ۲۰ شرکت کننده در قسمت «رونق تولید» تأیید و شرکت داده شدند.

این مسئول بیان کرد:‌ در بخش جایزه فصل این جشنواره که با موضوع «اخلاق رسانه» برگزار شد نیز ۱۹ اثر از ۱۷ شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال و تأیید شدند.

رییس خانه مطبوعات استان در پایان استفاده از داوران استانی را یکی از مهمترین ویژگی‌های این جشنواره فرهنگی رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد:‌ اختتامیه این دوره جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد پس از داوری بعد از ایام محرم و صفر با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه مطبوعات يزد يزد استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان