Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:08:39 GMT

شرایط پذیرش کودکان معلول در مهدهای کودک

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۱۱۶

شرایط پذیرش کودکان معلول در مهدهای کودک

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش بیات نژاد در حاشیه نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست سازمان بهزیستی به دنبال همسان سازی همه کودکان است، افزود: یعنی کودکی که دارای معلولیت است و کودکی که به لحاظ جسمی سالم است باید همه در کنار هم باشند. اگر گاهی گزارش می شود که مهد کودکی از پذیرش کودکی خودداری کرده است، ممکن است به دلیل معلولیت ذهنی حاد کودکی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال کودکی که دارای اختلال اوتسیم حاد است، نیاز به مراقبت خاص و ویژه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: اما کودکانی که دارای معلولیت جسمی هستند و می توانند حداقل‌های خود را برطرف کنند باید در مهدهای کودک پذیرش شوند. همچنین اگر خارج از ضوابط و چارچوبی که سازمان بهزیستی اعلام کرده عمل شود، این موارد در کمیته نظارتی بررسی خواهد شد.

بیات نژاد ادامه داد: درصورتی که خانواده‌ها با موارد تخلف رو به رو شدند می توانند با شماره  ۳۰۰۰۰۱۲۳ تماس گرفته یا به ادارت کل شهرستان‌ها مراجعه کنند. همچنین از سوی این ادارات کل نیز نظارت مستمر از طرف واحدهای نظارتی انجام می شود اما تاکنون در این مورد تخلفی به سازمان بهزیستی گزارش نشده است.

کد خبر 4726644 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: معلولان بهزیستی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی اربعین 98 آتش سوزی دادگاه کمیته امداد امام خمینی عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد

  به گزارش تابناک به نقل از «تایمز هند»، مادری پسر شش ساله خود را که دارای معلولیت بود به رودخانه پر از تمساح پرتاب کرد و باعث مرگ او شد.

به گزارش پلیس محلی، جراحات عمیقی ناشی از دندان‌های تمساح بر بدن بی‌جان او دیده شده است.

بیشتر بخوانید: خطر حمله «گاندو» در پی وقوع سیلاب در بلوچستان

بنا بر این گزارش مادر این کودک بار‌ها از پدر خواسته بود او را دور بیندازد. این زوج همچنین یک پسر دو ساله دیگر دارند و گفته می‌شود که بار‌ها به خاطر نقص گفتاری پسر بزرگترشان با هم دعوا می‌کنند.

یک افسر پلیس به رسانه‌های محلی گفت که این یک پرونده قتل بوده و زن و شوهر هر دو بازداشت شده‌اند.

 

رویداد24

دیگر خبرها

  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»