Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز گفت: شکوفایی استعدادها در حوزه های علمیه و بهره گیری از معلومات اندیشمندان علمی و فقهی بسیاری از توطئه های استکبار را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(یکم مهر) در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تحصیل بانوان در حوزه های علمیه و توسعه مدارس علمیه خواهران یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح تحصیلی طلاب خواهر خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی آموزش در مدارس علمیه شهرستانی ضرورت دارد.

رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حوزه های علمیه خواهران باید در پاسخگویی به شبهات دینی فعالانه وارد میدان شوند، افزود:  دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال شبهه افکنی در اعتقادات دینی نسل جوان است.

وی تصریح کرد: شکوفایی استعدادها در حوزه های علمیه و بهره گیری از معلومات اندیشمندان علمی و فقهی بسیاری از توطئه های استکبار را خنثی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: تلاش دشمنان بر این است که مسیر شتابنده پیشرفت و توسعه علمی و فناوری کشور را مختل کنند و به همین جهت در جا زدن در حوزه علمی به ویژه مراکز علمیه در بخش بانوان و آقایان جایز نیست.

وی با تأکید بر توسعه فعالیت های فرهنگی در مدارس علمیه گفت: این فعالیت ها در افزایش قدرت پاسخگویی به شبهات تاثیرگذار بوده و باید علاوه بر ارتقای تحصیلی طلاب، توجه به معنویت و اخلاق نیز سرلوخه حوزه های علمیه خواهران قرار گیرد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد گراميداشت هفته دفاع مقدس استان همدان حوزه های علمیه خواهران آل هاشم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟