Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری کانون پرورش فارس مدیرکل کانون پرورش فکری فارس بیان کرد: بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، زنان و مردان، پدربزرگ‌ها ومادربزرگ‌ها، دختران و پسران و مربیان را به این رقابت فرهنگی وارد کرده است.

او، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت قصه‌های۹۰ ثانیه‌ای خود تا ۱۰ مهرماه امسال به پایگاه جشنواره به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kanoonfest.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس ادامه داد: قصه‌های صحنه‌ای را ۱۱ نفر در بخش زنان و مردان، ۱۰ نفر در بخش دختران و پسران و ۱ مربی روایت کرده‌اند.

افتخاری افزود: ۸۵ قصه‌گو در دو بخش قصه‌های صحنه‌ای و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قیروکارزین، قصه‌هایشان را ثبت کردند که از این تعداد ۲۲ قصه‌گو در بخش قصه‌های صحنه‌ای و ۶۳ قصه‌گو در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای شرکت کرده اند.

او، تاکید کرد: در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده نیز ۶۳ قصه توسط ۵۶ قصه‌گو ثبت شده است که از این تعداد ۳۷ نفر در بخش دختران و پسران، ۵ پدربزرگ و مادربزرگ، ۸ نفر در بخش زنان و مردان و ۴ مربی این قصه‌ها را روایت کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری فارس اضافه کرد: این جشنواره با اهداف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی، احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان در جشنواره (دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها)، برنامه‌ریزی در جهت تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه برگزار می‌شود. این در حالی است که جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور فرصت داشتند تا قصه هایشان را بارگذاری کنند.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس روز‌های ۷ تا ۹ مهرماه امسال جشنواره استانی قصه‌گویی را در شیراز برگزار می‌کند که مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر مه امسال همزمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

پیشتازی قصه‌گویان قیروکارزین و آباده در بخش استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حاشیه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای