Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@19:35:10 GMT

پذیرش روزانه170متوفی دربهشت‌زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۲۶۵

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: سازمان بهشت زهرا(س) سازمان خدمات رسان و بدون تعطیلی است که واجب کفایی مردم را انجام می دهد و روزانه ۱۷۰ متوفی را پذیرش می کند. ناطقان: سعید خال پس از افتتاح پروژه های ستاد مدیریت بحران، مجموعه ورزشی و مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س)، اظهار داشت: سازمان بهشت زهرا(س) سازمان خدمات رسان و بدون تعطیلی است که واجب کفایی مردم را انجام می دهد و روزانه ۱۷۰ متوفی را پذیرش می کند و در طول سال حدود ۶۰ هزار نفر وارد سازمان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم یک ششم تعداد متوفیان کل کشور در طول سال را شامل می شود.

وی افزود: ناوگان حمل متوفی درون شهری سازمان بهشت زهرا (س) حدود ۵ میلیون کیلومتر ماموریت و ناوگان حمل برون شهری حدود ۹ میلیون کیلومتر ماموریت انجام می دهد.

خال اظهار داشت: روزانه ۲۵۰ هزار تماس با سازمان برقرار و ۳۵۰ مراسم و ۱۲۶ هزار مراسم در طول سال در سازمان بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه بر اساس تاکیدات شهردار تهران استراتژی اول ما ارتقای کیفیت خدمات بوده است، عنوان کرد: به‌کارگیری طرح مباشر، تغییر الگوی دفن و شن ریزی قبور از دیگر اقدامات ما در سازمان بوده است.

وی ادامه داد: از آنجا که حدود ۳ تا ۵ میلیون نفر شب جمعه آخر سال به بهشت‌زهرا(س) مراجعه می‌کنند تصمیم گرفته شد که یک مرکز کنترل ترافیک مجهز در سازمان راه اندازی شود. امروز بزرگ ترین پروژه هوشمند سازی در تاریخ سازمان بهشت زهرا(س) را خواهیم داشت و تمام ۵۸۴ هکتار مساحت سازمان زیر نظر نظارت تصویری ما خواهد رفت. همچنین سیستم ترددشمار راه اندازی شده و تمام عبور و مرور از ورودی و خروجی بهشت‌زهرا (س) کنترل می‌شود. برای اولین بار در تاریخ ۴۹ ساله سازمان بهشت زهرا(س) شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۳۰ برای استفاده مردم در نظر گرفته شده و پایانه آمبولانس‌های سازمان در مرکز چهارراه ولیعصر(عج) آماده می شود.

خال با بیان اینکه در طول سال موظف به ساخت ۲۵ هزار قبر هستیم، گفت: بخش دیگر کار ما بر اساس دستور شهردار تهران، توجه ویژه به شهدای گرانقدر و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بوده و در این مدت رونمایی از یادمان شهید حججی، شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی را داشتیم. عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، اعزام فرزندان شهدای مدافع حرم به مشهد مقدس، تجلیل از مادران شهدا و شهدای اقلیت و ساخت ایستگاه‌های صلواتی در قطعات شهدا از دیگر اقدامات ما در سازمان بهشت‌زهرا (س) بوده است.

وی در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه ما در سازمان بهشت‌زهرا(س) صرفا به خدمات رسانی و انجام کارهای فیزیکی توجه نکردیم، عنوان کرد: سعی کردیم «مرگ اندیشی»٬ «مرگ باوری» و «مرگ آگاهی» را در مردم تقویت کنیم، چرا که هرچه مردم نسبت به مقوله مرگ بیشتر آگاهی پیدا کنند و بهتر و اخلاقی تر زندگی می کنند. منبع: مهر برچسب ها: پذیرش روزانه ، متوفی ، بهشت زهرا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پذیرش روزانه متوفی بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی